וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי עלתה לגמר הגביע האיטלקי

הפרטנופי הביסו 0:3 את רומא משערים של קאייחון (33), היגואין (48) וז'ורז'יניו (51), וגרמו למראדונה לרקוד ביציע. סטרוטמן הורחק

שחקני נאפולי חוגגים שער. AP
מריחים את הגביע. שחקני נאפולי/AP

נאפולי חגגה הערב (רביעי) העפלה לגמר הגביע האיטלקי, ועשתה זאת בסטייל. הפרטנופי הגיעו למשחק הגומלין של חצי הגמר נגד רומא כשהם בפיגור 3:2, והביסו את הג'אלורוסי 0:3 בדרך למפגש עם פיורנטינה בגמר ב-3 במרץ 2014. נאפולי, שזכתה בגביע ב-2012, רוצה להחזיר אותו לאצטדיון סן פאולו.

חוסה קאייחון (33) כבש את הראשון לנאפולי. במחצית הגיע לאצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה כדי לתמוך בקבוצתו לשעבר, וראה את גונסאלו היגואין (48) וז'ורז'יניו (51) כובשים שני שערים נוספים לזכות המארחת. נאפולי נוצחה במגרשה רק פעם אחת העונה, אך הפסידה לרומא בכל שלושת המפגשים האחרונים, אולם הערב, במשחק החשוב והמכריע, היא התעלתה על עצמה ועלתה לגמר. רומא תתמקד מעתה במרדף אחרי יובנטוס ובהגעה לליגת האלופות.

דייגו מראדונה (מרכז, מניף ידיים) חוגג שער של נאפולי ביציעי אצטדיון סן פאולו. AP
כשמראדונה ביציע ברור שנאפולי תחגוג/AP

המשחק נפתח בהצלה גדולה של שוער נאפולי פפה ריינה, שזינק לרגליו של מתיאה דסטרו ומנע ממנו להעלות את רומא ליתרון מוקדם. המשחק נפתח בהצלה גדולה של שוער נאפולי פפה ריינה, שזינק לרגליו של מתיאה דסטרו ומנע ממנו להעלות את רומא ליתרון מוקדם. המשחק הפך נוקשה וככל שנקפו הדקות נאפולי יזמה יותר, אך לא סיכנה את שערו של מורגן דה סנקטיס. בדקה ה-33 האוהדים בסן פאולו חגגו, כשכריסטיאן מאג'ו הרים כדור מאגף ימין וחוסה קאייחון נגח פנימה וקבע 0:1 לנאפולי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן נאפולי חוסה קאייחון נוגח מול רומא. GettyImages
פתח את הסכר. קאייחוןנוגח את הראשון/GettyImages

במחצית המשחק הגיע דייגו ארמנדו מראדונה לסן פאולו, כדי לתמוך בקבוצתו לשעבר נאפולי. זה הצליח. כבר בדקה ה-48 כדור קרן שהוגבה ננגח על ידי גונסאלו היגואין פנימה. הארגנטינאי קבע 0:2 וקירב את נאפולי צעד נוסף לעבר הגמר. מראדונה צהל ביציע. רומא התפרקה. בדקה ה-51 ז'ורז'יניו שבר את מלכודת הנבדל של רומא, ומול דה סנקטיס גלגל פנימה וקבע 0:3. רודי גרסיה הכניס את פרנצ'סקו טוטי בדקה ה-62 בתקווה להמתיק מעט את הגלולה המרה. זה לא עזר, ובדקה ה-77 רומא נותרה בעשרה שחקנים לאחר שקווין סטרוטמן הורחק בכרטיס אדום לאחר עבירה על קאייחון. רומא לא הצליחה לצמק עד לסיום, נאפולי ניצחה 0:3 ועלתה לגמר.

שחקן נאפולי גונסאלו היגואין חוגג. GettyImages
פתיחה קטלנית למחצית השנייה. היגואין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully