וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד תנסה לצרף את אדינסון קבאני

בעוד מעמדם של ואן פרסי ורוני לא ברור, השדים האדומים חושבים בגדול לקראת הקיץ ורוצים לשבור את שיא המועדון

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
לא נוח לו בצרפת. קבאני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תפגוש הערב (רביעי, 21:45, ספורט 1 ו-HD) למשחק חוץ קשה מאין כמוהו את ארסנל, במסגרת המחזור ה-26 בפרמיירליג. השדים האדומים עומדים לאבד את האליפות בה זכו בעונה שעברה ולסיים עונה מאכזבת מאוד ללא תארים, ונראה שהם מתרכזים בעיקר בעתיד.

בעוד דיווחים על עתידם הלא ברור של שחקני החוד ביונייטד, וויין רוני, רובין ואן פרסי וחאבייר הרננדס, ממשיכים ללא הרף, הקבוצה של דייויד מויס מכינה ככל הנראה הצעת עתק לפריס סן ז'רמן לגבי החלוץ האורוגוואי של אלופת צרפת, אדינסון קבאני.

באנגליה טוענים כי מויס, שחווה עונת בכורה קשה לאחר שהחליף בתפקיד את אלכס פרגוסון, יזכה בקיץ ל-120 מיליון יורו לרכש, זאת לאחר שהוא כבר הביא את חואן מאטה ב-45 מיליון יורו בחלון ההעברות של החורף. חלק מהכסף הזה צפוי להיות מושקע בניסיון להביא את קבאני, שצפוי לשחק עם נבחרתו במונדיאל הקרוב. בנוסף, מויס מעוניין בבלם, מגן שמאלי וקשר מרכזי חדש.

קבאני נרכש על ידי פריס סן ז'רמן מנאפולי בקיץ תמורת 64 מיליון יורו וכבש עד כה 20 שערים ב-29 הופעות במדי הפריזאים, אולם גם הודה לאחרונה כי הוא חש לא בנוח בצרפת וביקש מנציגיו לבדוק אפשרות למעבר. נציגי יונייטד כבר יצרו קשר עם אלה של קבאני וההעברה, אם תתממש, צפויה להיות הגדולה בתולדות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully