וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דריקס אירח בגמר הגביע קצינים מהחטיבה של בנו

12.2.2014 / 9:16

ברשת ב' מדווחים שמנכ"ל מכבי תל אביב העניק לקצינים כרטיסים ליציע הכבוד בגמר גביע המדינה בכדורסל בשבוע שעבר

אלי דריקס מנהל השיווק של מכבי תל אביב. איתי חסיד
"סתם עושים עוול". אלי דריקס/איתי חסיד

ברשת ב' דיווחו הבוקר (רביעי) שמנכ"ל מכבי תל אביב בכדורסל, אלי דריקס, אירח בגמר גביע המדינה קצינים מחטיבת הנח"ל שבנו משרת בה. כזכור, במשחק שהתקיים ביום חמישי האחרון ביד אליהו, מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אילת 73:80 והניפה את הגביע הפעם החמישית ברציפות.

על פי הדיווח, מפקדי הגדודים וקציני המטה של חטיבת הנח"ל קיבלו כרטיסים ליציע המכובדים. עוד צוין שדובר צה"ל מסר כי "מבדיקה ראשונית עולה כי הייתה חריגה מהנהלים, והמקרה ייחקר".

דריקס אמר היום בתגובה: " מכבי תל אביב גאה לארח באופן קבוע חיילים וקצינים מצה"ל מכל היחידות, כמו גם תושבי פריפריה, ילדי בתי ספר, עמותות וארגונים התנדבותיים, נערים מאוכלוסיות מצוקה ועוד, כחלק מהתרומה שלנו לקהילה. נמשיך לארח חיילים וקצינים, אנשים שעובדים קשה, מגנים על המדינה ועושים טוב לכולנו. אין כאן שום דבר חריג, חבל שאנשים לא נותנים לעובדות לקלקל להם את התיאוריה. מחפשים את הרע גם כשעושים רק טוב.

"הבן שלי התנדב לחייל קרבי והוא חייל נהדר. אני לא מכיר את המפקדים שלו ומעולם לא דיברתי איתם. הכרטיסים בתא הצפייה היו היחידים שנותרו, בתא של אורחים שלא הגיעו ולכן נתנו להם לשבת שם. אנחנו תמיד שמחים לארח אנשי צבא וארגונים נוספים כאשר יש מקום ואפשרות. בגלל שהבן שלי משרת בנח"ל אז כל החטיבה תישאר מחוץ לתחום? מה, הם לקחו כרטיסים למשפחות שלהם, לניצול פרטי? ישבו שם אנשי צבא במסגרת יום גיבוש. מה רוצים, סתם עושים עוול".

דריקס ששיחק שנים ארוכות בקבוצת הכדורגל של המועדון, מונה למנהל השיווק של קבוצת הכדורסל בעונת 2006-07 ומונה למנכ"ל ב-2008. הוא מכהן בתפקיד מאז. יש לציין שבמכבי תל אביב נוהגים לארח באופן קבוע חיילים וקצינים מצה"ל מכל היחידות באופן קבוע, כמו גם תושבי פריפריה כחלק מהתרומה לקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully