וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "האוהדים צריכים להתבייש"

12.2.2014 / 8:24

בבני סכנין זועמים על האוהדים שניסו לפרוץ לחדר ההלבשה וקיללו את השחקנים ואת בלבול: "ההתנהגות שלהם מבישה"

one

ההפסד הביתי 1:0 להפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, וההדחה מגביע המדינה, גרמו לתחושות קשות בבני סכנין. עוד לפני המשחק אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט שלדעתו השחקנים רדומים ושיש טיפת שאננות, ושהוא מקווה שזה לא יפגע בקבוצה. בפועל, זה היה בדיוק התסריט.

המאמן מרקו בלבול ספג ביקורות על כך שהשחקנים נראו חסרי מוטיבציה ושהקבוצה לא פתחה בהרכב התקפי יותר ובלחץ על ההגנה של האורחים. "השחקנים נראו לא מוכנים", אמר גורם בקבוצה, "יכול להיות שהיה צריך להחדיר להם יותר מוטיבציה. האמת היא שגם מבחינה מקצועית במשחק כזה לא ברור למה פתחו שני שחקנים הגנתיים בקישור, ביחד עם חאמד גנאים ששיחק גם הוא בעמדה מעט אחורית".

למרות שישנם מקורבים למועדון שרוצים להביא לפיטוריו של המאמן, מרבית חברי ההנהלה ובעיקר האנשים הקובעים, גיחכו למשמע האפשרות הזו. "מרקו והשחקנים הללו מובילים אותנו לפלייאוף העליון", אמרו במועדון "זה מכעיס שנכשלנו בצורה כזו בגביע, אבל צריך להעריך מה שקורה פה".

למרות האכזבה מהתוצאה, בסכנין היו מאוכזבים בעיקר מהתנהגות הקהל בסיום המשחק. חלק מהאוהדים ניסו לפרוץ לחדר ההלבשה, כשרק באסם גנאים ועלא אבו סלאח הצליחו למנוע זאת. לאחר מכן הגיעו סדרנים ואנשים נוספים מהמועדון והם הצליחו להרחיק את האוהדים ולהוציא אותם ממתחם חדר ההלבשה. אותם אוהדים גם חיכו לשחקנים ולאנשי הצוות המקצועי שעשו את דרכם לרכבים שלהם, גידפו אותם וקראו לבלבול להתפטר.

"זה פשוט הזוי שאנחנו יוצאים בליווי של משטרה, תוך כדי שהקהל שלנו מקלל אותנו", אמר גורם במועדון, "יש פה התנהגות כאילו בשנה שעברה הקבוצה לקחה דאבל. במקום להעריך את ההישג שהיה העונה, האוהדים מתנהגים בצורה מבישה".

גם בקרב השחקנים כעסו מאוד על הקהל ואמרו: "נכון שההפסד הזה הוא כתם גדול על העונה כולה, אבל הקהל צריך להתבייש. יש כאן שחקנים שעושים עונה גדולה ובמקום לתמוך ברגעים כאלה, הוא גורם לבלגן".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
בהנהלךה מגחכים על הדרישה להחליף אותו. בלבול/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully