וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סכנין התפרעו. בלבול: "זה קורה אחרי כל הפסד"

11.2.2014 / 20:53

הקהל זעם על ההדחה מהגביע, וניסה לפרוץ לחדר ההלבשה. המאמן, שיצא בליווי מאבטחים: "אני מקבל אהבה מרוב הקהל"

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זעמו בסיום על ההדחה. אוהדי בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין רשמה הערב (שלישי) את הפסדה הכואב ביותר העונה, כשהודחה מגביע המדינה אחרי הפסד ביתי מביך של 1:0 להפועל ראשון לציון, מתחתית הליגה הלאומית. עם תום המשחק קיללו אוהדי הקבוצה הזועמים את המאמן מרקו בלבול, קראו לו להתפטר, ולאחר מכן דפקו על דלתות חדר ההלבשה וניסו לפרוץ אליו. השחקנים הרחיקו אותם. כרבע שעה אחרי השריקה לסיום, המתינו מאות אוהדים לשחקנים ולצוות המקצועי מחוץ לאצטדיון דוחא. המאמן מרקו בלבול ומספר שחקנים נאלצו לצאת מהמגרש בליווי מאבטחים.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
לא התרגש מהקהל. בלבול/ברני ארדוב

"זו קדנציה שלישית שלי פה ותמיד קיבלתי אהבה מהקהל", אמר בסיום מאמן סכנין, מרקו בלבול. "אני מאוד מרוצה בסכנין, גם מהקהל וגם מהשחקנים. פחות מאלה שמקללים, אבל זה חלק מהמשחק. המטרות שלנו היו יותר צנועות בהתחלה, רצינו לברוח מהתחתית ועכשיו אנחנו בשישייה הראשונה בליגה. אחרי באר ומכבי תל אביב, אנחנו משחקים את הכדורגל הטוב בארץ. הפסדנו ארבעה משחקים העונה ואחרי כל הפסד היו אותם תרחישים. אין לי בעיה עם הקהל, אני נהנה כאן. חלקו הגדול מחזיר לי אהבה. בכל קבוצה שמפסידים, גם באירופה, הקהל לא מרוצה וזה בסדר. אני שלוש קדנציות פה ואני מכיר את המטריה".

על המשחק עצמו אמר בלבול: "אני חושב שמאכזב להפסיד בבית, זה מאכזב מאוד. הגענו לכמה מצבים, לא היינו מרוכזים בחלק הקדמי. לא היינו שאננים. הגענו הרבה מאוד לחלק שלהם, לא היינו חכמים מספיק ליד השער. לא שיחקנו טוב. נמשיך בליגה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהתוצאה, לא מהיכולת. יוסי מזרחי/אדריאן הרבשטיין

במכבי נתניה היו מרוצים יותר, אחרי ניצחון 0:1 על נצרת עילית משער בודד של עידן שריקי בדקה ה-22. "בשני המשחקים הקודמים מול נצרת עילית שיחקנו הרבה יותר טוב, אבל בגביע לא צריך לשחק טוב אלא לעבור שלב", אמר המאמן יוסי מזרחי בסיום. "זה מה שעשינו. היינו ביום חלש, למזלנו יש לנו מספיק איכות כדי להשיג גם ביום כזה את השער. בגביע אתה יכול לחלום, זה טוב מאוד לחלום. גביע תמיד זה בונוס, זו חוויה גדולה עבור שחקן כדורגל, הייתי במעמדים האלה יותר מכל אחד בכדורגל הישראלי. על זה דיברתי עם השחקנים ולשם הם צריכים לשאוף, נחכה ונראה. עכשיו אנחנו חושבים על אשקלון בליגה".

מנגד, המאמן המפסיד אלדד שביט אמר בסיום: "אני חושב שהיינו שווים לפחות שער שוויון. היו לנו לפחות חמישה מצבים להשוות, אבל לנתניה יש את האיכויות לנצח כאלה משחקים וזה מה שהיה היום. אנחנו לא נתניה. להם יש על הספסל שחקנים שאנחנו רק יכולים לחלום עליהם. הגענו עם פצועים וחיסורים, יצרנו מצבים ועשינו את המקסימום. באנו במטרה לעלות שלב, זה לא יצא. נאחל הצלחה לנתניה. עכשיו אנחנו רק רוצים לברוח מהתחתית בליגה, אחרי שני ההפסדים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully