וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה עלתה לגמר הגביע

פסקואל וקואדראדו כבשו שערים מרהיבים ב-0:2 על אודינזה. הוויולה בגמר ראשון מאז 2001, די נטאלה יפרוש ללא תואר

מנואל פסקואל חוגג עם שחקני פיורנטינה. GettyImages
כבש שער נפלא ואולי יזכה להניף גביע. מנואל פסקואל/GettyImages

עוד לפני גומלין חצי הגמר המרתק בין נאפולי לרומא, נקבעה הערב (שלישי) העולה הראשונה לגמר הגביע האיטלקי וזו פיורנטינה. הסגולים מנעו מאודינזה גמר ראשון מאז 1922, כשניצחו 0:2 בארטמיו פרנקי ומחקו את ההפסד 2:1 בשבוע שעבר בפריולי, ועבורם יהיה זה גמר עשירי - ראשון מאז הזכייה ב-2001.

מי תהיה היריבה בגמר הגביע: נאפולי או רומא?

חואן קוואדרדו שחקן פיורנטינה. GettyImages
הצהוב המיותר בתוספת הזמן יגרום לו להחמיץ את הגמר. חואן קואדראדו/GettyImages

אנטוניו די נטאלה, שכבר הצהיר על פרישה בתום העונה אך לאחרונה רמז על סיכוי שימשיך, כל כך קיווה לקבל הזדמנות לתואר ראשון. הקפטן עלה בהרכב של אודינזה, שכמוהו לא זכתה מעולם בתואר והייתה בגמר רק פעם אחת - לפני 92 שנה. די נטאלה היה פעלתן וגם הדביק כדור אחד לקורה, אך פיורנטינה הייתה עדיפה ועלתה ליתרון עם שער נפלא. חואקין נגח לאחור בדקה ה-14, והמגן השמאלי מנואל פסקואל הפציץ בוולה מ-12 מטרים לרשת הגבוהה.

די נטאלה וחבריו, כאמור, היו רק קרובים לשוויון, ומנגד המארחת הגיבה עם עוד שער מרהיב. דויד פיסארו מצא את חואן קואדראדו בצד ימין, והקולומביאני התקדם וירה טיל מ-20 מטרים למשקוף ופנימה בדקה ה-62. קואדראדו קיבל כרטיס צהוב מטופש על בזבוז זמן בתוספת ולכן יחמיץ את הגמר. למרות זאת, אודינזה השיגה עוד צ'אנס אחד, אבל השוער נטו מנע ביד אחת מלואיס מוריאל לשלוח את המשחק להארכה. פיורנטינה החזיקה מעמד וחגגה העפלה לגמר אחרי 13 שנה. לעומתה, אודינזה שוב נותרה חסרת מזל, דווקא אחרי שהדיחה את אינטר ואת מילאן בשלבים הקודמים, וגם סיימה עם שני כרטיסים אדומים שהונפו לעבר עמנואל באדו ומאוריציו דומיצי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully