וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדן בן בסט שבר בצורת של כחצי שנה בליגה

חלוץ טולוז כבש שער, אך גם גרם לפנדל בהפסד 3:1 לבאסטיה. גביע: קאן חוללה סנסציה, ליל עלתה בתום דרמת פנדלים

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
לפחות הבצורת בליגה נקטעה. עדן בן בסט/GettyImages

עדן בן בסט שבר הערב (שלישי) בצורת ארוכה של כמעט חצי שנה בליגה הצרפתית, כשהבקיע לראשונה מאז המחזור השני (ב-17 באוגוסט) במדי טולוז. לצערו, זה לא הספיק לנקודות, שכן קבוצתו הפסידה במגרשה 3:1 לבאסטיה במשחק השלמה מהמחזור ה-22. בגביע הצרפתי הייתה סנסציה אדירה, כאשר קאן מהליגה הרביעית המשיכה את מסע הקסם שלה והדיחה את מונפלייה עם שער דרמטי בדקה ה-119 וניצחון 0:1 בהארכה. קאן הייתה העולה הראשונה לרבע הגמר, ואליה הצטרפה אנז'ה שניצחה 2:4 בהארכה (1:1 ב-90 דקות) את סרקל באסטיה, בקרב על טהרת הליגה השנייה. ליל עלתה בקושי עם 5:6 בפנדלים מול קון, אחרי 3:3 דרמטי ב-120 דקות.

טולוז - באסטיה 3:1

עדן בן בסט (90 דקות) חזר להרכב הראשון של טולוז אחרי כחודשיים וסוף כל סוף השיג את שערו השני העונה, אך זה לא הוביל לניצחון. ג'יבריל סיסה הנשכח היה כוכב המשחק, כשהעלה את באסטיה ליתרון בדקה ה-20 עם בעיטה ראשונה שאפשרה לו לחגוג שער בכורה במדי הקבוצה מקורסיקה, ובדקה ה-45 עם בישול לבלם פרנסואה מודסטו. בן בסט איזן בתווך עם נגיחה תוך כדי זינוק לשער החשוף, אחרי אסיסט של מרטין ברייתווייט בדקה ה-25. קלמון שאנטום המחליף לא שלט בעצביו והורחק בשני צהובים מהירים בדקה ה-74. בתוספת הזמן, בן בסט ביצע עבירה ברחבה על ווהבי חאזרי, והמחליף ג'יאני ברונו דייק מהנקודה הלבנה.

גביע: ליל - קון 5:6 (בפנדלים, אחרי 3:3 ב-120 דקות)

המארחת שמרה לעצמה סיכוי לתואר העונה, אחרי שכמו בגביע הליגה, שוב נגררה להארכה על ידי קבוצה מהליגה השנייה. סטיב אלאנה פתח בשערה של ליל במקום וינסנט אניימה, וכבר אחרי 28 דקות הוציא שני כדורים מהרשת, אחרי צמד שהבקיע בנגאלי קויטה (14 ו-28) לזכות קון. רוני רודלאן (33), ג'ונתן דלפלאס (77) ונולן רו (82) ביצעו מהפך גדול, אך רודלאן גם כבש שער עצמי שלוש דקות בתוך תוספת הזמן וקבע הארכה עם 3:3 דרמטי. אחרי 30 דקות עקרות הגיעו הפנדלים, כל 10 הבעיטות הראשונות נכבשו ורק את הבעיטה ה-12 שלח מתיאס אוטרה האורח לשמיים. ליל

גביע: קאן - מונפלייה 0:1 (בהארכה)

קבוצת החובבים מהליגה הרביעית ממשיכה להדהים את צרפת. קאן, בה שיחקו בין היתר זינדין זידאן, פטריק ויירה וגם טל בנין שלנו, העפילה לרבע הגמר לראשונה מאז ימי הזוהר שלה ב-1992. אחרי שהדיחה את סנט אטיין באחד השלבים הקודמים, הפעם קאן גררה להארכה קבוצה נוספת מהליג 1, מונפלייה. האורחים, שעברו בסיבוב הקודם את פריס סן ז'רמן, קיבלו פנדל בדקה ה-102, אך אמבאיי ניאנג המושאל ממילאן בעט לקורה. דקה אחת לפני סוף ההארכה, היה זה החלוץ בלקאסם זובירי שכבש מתוך הרחבה וקבע סנסציה מרגשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully