וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי בכה כי מנעו ממנו לראות לראשונה את בתו?

ב"גאזטה דלו ספורט" דווח שעורכי הדין של האקסית רפאלה פיקו מנעו את האפשרות מחלוץ מילאן, ואף איימו להוציא צו נגדו

שחקן מילאן מריו באלוטלי. GettyImages
הסתובב כמו זומבי על המגרש, עד שהכול התפרץ החוצה. באלוטלי/GettyImages

הדמעות שמריו באלוטלי הזיל על ספסלה של מילאן ממשיכות לסקרן את איטליה. "גאזטה דלו ספורט" מפרסם היום (שלישי) שייתכן כי הסיבה לבכי של חלוץ הרוסונרי במהלך הפסד קבוצתו בנאפולי נבע מכך שנמנע ממנו לראות את בתו פיה.

בתקופה האחרונה חווה באלוטלי מספר אירועים, שעל פי אחיו, אנוק ברואה, גרמו לו ל"התפרצות רגשות". לפני שבוע הוא קיבל את תוצאות ה-DNA שאוששו את הטענה שחברתו לשעבר, הדוגמנית רפאלה פיקו, הרתה לו וילדה לו בת. ב"גאסטה דלו ספורט" נכתב ש"באלוטלי נסע לקמפאניה עם אמונה שהוא יוכל לראות לראשונה את בתו, אבל עורכי הדין מנעו את האפשרות, ואיימו אפילו להוציא צו נגדו אם צריך".

לפי ה"גאזטה", השילוב בין ההודעה שקיבל באלוטלי על כך שלא יוכל לראות את בתו, יחד עם הפיגור אליו נקלעה מילאן, גרמו לבאלוטלי "להסתובב כמו זומבי במגרש", והחלפתו "הוסיפה השפלה מקצועית, שלבסוף גרמה לו לבכות כמו ילד".

רפאלה פיקו. ספלאש
אחרי שהתעלם ממנה, היא מתעלמת ממנו. פיקו ובאלוטלי בימי הזוגיות/ספלאש

באלוטלי ניהל זוגיות עם רפאלה פיקו במשך כשנה וחצי והשניים נפרדו בטונים צורמים. פיקו טענה כי היא בהריון ממנו, באלוטלי התכחש לכך ולא הופיע לדיונים המשפטיים בנושא. סופר-מריו טען כי רק אם יוכח בבדיקת DNA שהוא האבא הוא יסכים לחלוק את המשמורת על הבת. לאחר שהבדיקה הוכיחה כי אכן הוא האב, הודיע באלוטלי בן ה-23 דרך חשבון הפייסבוק: "סוף סוף האמת, פיה, ילדה מתוקה שלי! אבא שלך". מקורביו של באלוטלי אמרו כי כתב את ההודעה באנגלית כדי להדגיש את העובדה שהתינוקת נולדה בזמן ששיחק בפרימיירליג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'זארה פראנדלי מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
מתגעגע לעבודה היומיומית. פראנדלי/רויטרס

מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי העניק ראיון ל"טוטוספורט" ואמר כי לא בטוח שימשיך בתפקידו אחרי מונדיאל 2014. "אגיע לברזיל אחרי שכבר אקבל החלטה בעניין", אמר פראנדלי, "אני מתגעגע לעבודה היומיומית עם קבוצה, למרות שנוח לי גם בתפקיד הנוכחי". כנשאל האם הוא רואה במאמן יובנטוס אנטוניו קונטה כיורש פוטנציאלי, השיב פראנדלי: "קונטה כמאמן הנבחרת? כן, בהחלט יש לו את היכולת, זה תלוי בבחירות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully