וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "המשחק היה תקוע, ובן שמעון לא הגיב"

שוב האשמות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד בעכו: על המאמן ("צריך לקצץ 50 אחוז משכרו"), על חרסיסיץ' ("כשהוא משחק אנחנו נראים רע") ועל ההנהלה ("גם השחקנים שמרוויחים גרושים צריכים לקצץ?"). החגיגה חוזרת

one

אם משהו היה חסר להפועל תל אביב ולצרות הכלכליות שלה, זה שהקבוצה שוב תחזור לגמגם על הדשא. אומנם האדומים, שלקחו ללב את ההפסד אמש (שני) להפועל עכו, ניסו לשדר סוג מסר מרגיע אחרי ההפסד הצורם (2:1), אבל לכולם ברור שאסור שאובדן הנקודות אתמול יחזור להיות חלק מהשגרה של הקבוצה כמו בתחילת העונה.

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. אדריאן הרבשטיין
הגיב מאוחר? בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

"אין הסבר למחצית השנייה החלשה שלנו", אמר אחד השחקנים. "המשחק היה שלנו ואיכשהו הוא ברח לנו מהיד. אנחנו פשוט קבוצה שלא יודעת לנצח 0:1 ולקחת נקודות בשיניים. זה מאפיין אותנו כל העונה. צריך לשכוח מהר את המשחק. נגד בני יהודה זו תהיה מלחמה על נקודות. אסור שהפסד אחד יחזיר אותנו חודשיים אחורה".

בהפועל היה כאלה שניסו לקרוא למשחק אמש כמעידה חד פעמית אחרי חמישה ניצחונות ברצף בליגה, אך גם מעידה מסוג זה הביאה גלים של ביקורת לכיוון המאמן רן בן שמעון, שספג אש מכל עבר, ואיתו גם השחקן המועדף עליו בריאן חרסיסיץ'. "אחרי המשחק הזה חיים רמון צריך לבקש מבן שמעון קיצוץ של 50 אחוז בשכרו", אמר גורם בקבוצה. "לא יכול להיות שאצטדיון שלם רואה את הפועל כמעט ולא קיימת במחצית השנייה והוא עושה חילוף רק בדקה ה-83".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דני עמוס הפועל תל אביב מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
לא יודעים לגמור משחקים. אכזבה בהפועל/אדריאן הרבשטיין

גם בקרב השחקנים הדעות היו זהות. "כולם ראו שהמשחק תקוע במחצית השנייה ורן לא הגיב", הוסיף אחד השחקנים. "הקיבעון שלו עם חרסיסיץ' פשוט לא מובן. בכל משחק שהוא משותף אנחנו נראים רע מאוד. הוא מתמסר לרוחב ותוקע את המשחק. מילא הוא היה גרזן בהגנה, אבל גם שם הוא לא ממש תורם. כולם בקבוצה יודעים שהוא וסאשה לא יכולים לשחק ביחד, ובכל זאת זה קורה. זה מזכיר את ההתעקשות של רן על קולין ואיליץ' עד שהבין שזה לא עובד". בן שמעון עצמו בסיום המשחק נמנע מלהתייחס לביקורת על חילופיו ועל שיתופו של חרסיסיץ'. דווקא האיש שחטף מבן שמעון לא מעט אמש היה לא אחר מליאור לוי, עליו גער לא פעם במהלך המשחק.

לוקאס סאשה יגאל אנטבי הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
מי מוכן לקצץ, ומי לא מוכן? שוב סוער/אדריאן הרבשטיין

בהפועל כמו בהפועל, הכל קשור בהכל, ואתמול היה כאלה שקשרו את ההפסד לבקשה של מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, לקיצוץ של חמישה אחוז משכר להפסד. "זו התוצאה שהמשחק נדחק לשוליים והראש של השחקנים בשכרם", אמר אחד הגורמים במועדון. השחקנים עצמם דחו את הטענות הללו.

בכל מקרה, בהפועל כבר יוצאים מנקודת הנחה כי הקיצוץ אותו ביקשו מהשחקנים לא ייצא לפועל. השחקנים הבכירים כמו גילי ורמוט, עומר דמארי ושי אבוטבול מוכנים לקיצוץ, אך נראה כי השחקנים שמרוויחים מעט במועדון וגם לא משותפים הרבה במשחקים (מה שמונע מהם לקבל פרמיות על ניצחונות) הם אלה שמתנגדים יחד עם חלק מהזרים. "הם צודקים", חיזק אחד השחקנים. "אי אפשר לדרוש משחקנים שגם מרוויחים גרושים לתרום משכרם. מה עוד שהחתימו חלוץ חדש שעלה למועדון כמיליון שקל. אם המצב כל כך לא טוב היו דואגים שהכסף של עידו חג'ג' על הזר ייכנס לקופה".

בתוך כך, הנהלת הפועל תל אביב החליטה להוציא למכירה מיני מנוי לשלושת משחקי הבית שנותרו לקבוצה עד הפלייאוף: מול בני יהודה (שבת), עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב במחיר של 200 שקל לשער 8 ו-230 שקל לשער 13. מהמועדון נמסר: "מטרת המהלך היא לאפשר לאוהדים לשריין לעצמם מראש מקום לשלושת המשחקים החשובים בבלומפילד בצורה המהירה, הנוחה והמשתלמת ביותר, באופן שיחסוך את תשלום עמלות משרד הכרטיסים כמתחייב בביצוע רכישה של כרטיס בודד לכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully