וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא דיין: "כבר התחיל להימאס שכל קבוצה משפילה אותנו"

11.2.2014 / 7:05

גיא דיין, שנכנס כמחליף בהפועל עכו, מאושר מהניצחון על הפועל תל אביב: "היינו באטרף". ריאן: "שמח שגם עזרתי למכבי חיפה"

one

הפועל עכו שחררה אתמול (שני) הרבה מאוד לחץ. אחרי שמונה מחזורים רצופים ללא ניצחון השיגה הקבוצה של יובל נעים ניצחון ראשון בהיסטוריה על הפועל תל אביב 1:2, ופתאום היא יכולה לקחת אוויר במאבקי התחתית אחרי תקופה קשה מאוד שחוותה. עכו טיפסה למקום העשירי ורחוקה כעת שש נקודות מהקו האדום, כשבשבת יחכה לה כבר קרב קשה נוסף נגד הפועל ניר רמת השרון.

בסיום המשחק צהלו שחקני עכו על הדשא והתחבקו עם המאמן יובל נעים שעבר שבועות לא קלים אחרי שהקבוצה גילתה יכולת חלשה במשחקים האחרונים, אבל במחצית השנייה מול האדומים היא החלה ליזום ולהציג כדורגל חיובי. מי שזכו למרבית המחמאות הם גיא דיין שהושאר על הספסל אבל נכנס כמחליף ושינה את המומנטום על המגרש, והמושאל ממכבי חיפה איסמעיל ריאן שהוסיף מהירות ותעוזה בחלק הקדמי.

"במחצית הראשונה היינו פראיירים, שיחקנו לא טוב, ואילו במחצית השנייה היינו באטרף מטורף", סיכם דיין את המשחק. "כל החבר'ה החמיאו לי בסוף. ידעתי שזה הגיע לי לפתוח על הספסל כי אני לא בתקופה טובה, אבל שחקנים הרבה יותר טובים ממני ישבו על הספסל, אז מי אני שאתלונן".

יובל נעים מאמן הפועל עכו עם גיא דיין. אדריאן הרבשטיין
הקשר המיוחד ביניהם הוליד ניצחון גדול. דיין ונעים/אדריאן הרבשטיין

דיין אמר על הניצחון הגדול: "לחבר'ה כבר היה נמאס מזה שכל קבוצה באה ומשפילה אותנו, אבל המשמעות של הניצחון הזה בכך שזה בונוס מבחינתנו כי אף אחד לא בנה על ניצחון על הפועל תל אביב. כולם היו בטירוף, אפילו האוהדים רצו ביציעים, והניצחון הזה מגיע לנו. בשנה שעברה הייתה לנו קבוצה פחות טובה שרצה ונשארה בליגה, ואני חושב שחומר השחקנים הנוכחי חייב להשאיר את עכו בליגה. אנחנו יודעים שזה אפשרי, כל קבוצות התחתית היו רוצות להיות במצב שלנו, ואנחנו רק צריכים לשמור על זה. יובל היה מדוכדך מאוד בשבועות האחרונים, ואני שמח שהשתחרר הרבה אוויר אצלו ואצלנו".

גם ריאן מרוצה מההתאקלמות המהירה, ואמר: "אני מאושר על הניצחון. כולם התאבדו על המגרש ועכשיו כבר הראש שלנו במשחק יותר חשוב נגד רמת השרון. כל שחקן נתן יותר ממאה אחוז על המגרש. מכבי חיפה זה הבית שלי, ואני שמח שיכולתי גם לעזור להם".

על העובדה שסוף סוף הוא מקבל את הצ'אנס, הוסיף הקשר: "אין כמו לשחק, זה הכי כיף בעולם. במשך חצי שנה לא קיבלתי מספיק דקות בחיפה, ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות. המאמן נתן לי את הביטחון ואני אמשיך לעבוד כדי לעזור להפועל עכו להישאר בליגה. זו חוויה להתאמן אצל יובל". לקראת המשחק נגד רמת השרון הוסיף ריאן: "אנחנו נתכונן מספיק טוב עד לשבת, נעשה את הכול כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully