וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "מותר לקבל גול, אסור להפסיק לשחק"

מאמן הפועל תל אביב כעס על נפילת המתח בהפסד לעכו. ורמוט: "זו אכזבה עצומה". יובל נעים: "הצליח לי החילוף"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק
בסארט עבדורחימי שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הפנים אומרות הכל. הפועל תל אביב המומה/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו סיפקה את ההפתעה הגדולה של המחזור ה-21, כשגברה הערב (שני) 1:2 על הפועל תל אביב. עומר דמארי אמנם ניצל טעות של דודו גורש כדי להעלות את האדומים ליתרון (37), אלא שפצצה של ז'וליאנו ספדאסיו (67) איזנה את התוצאה, ויוסי אסייג המחליף דאג לקבוע את תוצאת המשחק (84), ולהעניק לקבוצתו ניצחון ראשון בהיסטוריה על הפועל תל אביב. האדומים רושמים הפסד ליגה ראשון אחרי חמישה נצחונות רצופים.

רן בן שמעון היה מאוכזב בעיקר מנפילת המתח של קבוצתו אחרי שספגה את שער השוויון ואמר: "מותר לקבל גול, אסור להפסיק לשחק. סיכומים ועלבונות עושים אחרי המשחק, לא תוך כדי המשחק, וצריך לטפל בזה. זה קצת מדהים, הבעיטה הראשונה לכיוון השער שלנו נכנסה. היה שינוי במומנטום, ואלה דברים שקורים. נכנסו מצוין למשחק, היה לנו חצי ראשון מעולה, אבל אולי דווקא בגלל זה היה חצי שני לא טוב ולא הגיע לנו לנצח. כל הכבוד לעכו. כל הזמן מבקשים מאיתנו לבעוט בדלי ולמלא אותו בחדש, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. הכל צפוף למעלה, יש דבר ארוכה וצריך לדעת להתאושש מדברים כאלה. זה הפסד כואב מאוד, אבל ממשיכים הלאה".

גילי ורמוט הוסיף: "במחצית הראשונה הראנו כמה פוטנציאל יש לנו. במחצית השנייה הראנו למה אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים, ולא רצים לאליפות. היינו צריכים להישאר ביתרון, כי עכו לא לחצו אותנו או החמיצו. אבל... זו הפועל תל אביב. זו אכזבה עצומה. שליטה אבסולוטית ובסוף אוכלים אותה".

יובל נעים לא ידע את נפשו מרוב אושר בסיום: "בלי ספק זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. שיחקנו מול קבוצה פנטסטית. בחצי הראשון לא היינו מספיק מסוכנים, אבל הצליח לי בחילוף, והיה לנו יותר קל לנהל את המשחק עם גיא דיין שהיה פנטסטי. בתקופה האחרונה הוא היה בירידה, אבל הוא קם כמו גבר מהספסל, לא הוריד את הראש, התאמן כמו גבר והיה מספר אחד על המגרש. מגיע לו קרדיט גדול, הוא עשה את השינוי ואני הראשון לברך אותו. זה ניצחון ענק, הניצחון הראשון שלי על הפועל תל אביב ואנחנו מאוד שמחים. אף אחד לא נתן לנו סיכוי. סוף סוף ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם. מבחינתנו המשחק מול רמת השרון הוא משחק עונה. ניצחון זה תמיד תרופה לכל דבר, עברנו חודשיים לא קלים".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
"בלי ספק זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה". נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully