וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ירושלים עצרה את אחי נצרת, הפועל ר"ג ניצחה

הנצרתים נבלמו בבירה אחרי ארבעה ניצחונות עם 1:1, האורדונים גברו 0:2 על אום אל פאחם. הכח - ת"א רמלה 1:1

עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
החטיא פנדל וכיפר. בוקסנבוים/מגד גוזני

המחזור ה-23 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל ירושלים עצרה את אחי נצרת עם 1:1. הכח עמידר רמת גן נפרדה ב-1:1 דרמטי מבית"ר תל אביב רמלה. הפועל רמת גן גברה בחוץ על האחרונה מכבי אום אל פאחם 0:2.

הכח עמידר רמת גן - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

דרמה גדולה בקרב בין שתי קבוצות שגם מנסות לברוח סופית לתחתית וגם חושבות עדיין על הפלייאוף העליון. האורחים כבר היו משוכנעים שהם משיגים ניצחון ליגה שני ברציפות, לאחר שגיל גילקרוב כבש בדקה ה-37. אלא שממש בדקה ה-90 עמרי פרל איזן וקבע חלוקת נקודות.

מכבי אום אל פאחם - הפועל רמת גן 2:0

האורדונים קיבלו את התור שלהם בסבב מול הקבוצה החלשה בליגה וניצלו אותו עד תום עם שלוש נקודות שקירבו אותם לחבורת הצמרת. כבר בדקה השלישית מוחמד שבאט, השוער המארח, ראה אדום. למרות זאת, אום אל פאחם עמדה בגבורה ועומר בוקסנבוים החטיא את הפנדל מיד לאחר ההרחקה. המזל של נועלת הטבלה הסתיים בדקה ה-40, כאשר בוקסנבוים כיפר עם שער יתרון ובדקה ה-57 רן בן שמעון השלים.

הפועל ירושלים - אחי נצרת 1:1

הקבוצה מהבירה הצליחה לבלום את הריצה המצוינת של נצרת, שנעצרה לאחר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ואיבדה נקודות יקרות במאבקי העלייה שלה. אלי אלבז העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-20, אבל עלי חטיב הורחק בדקה ה-67 וארבע דקות לאחר מכן, האדומים איזנו מפנדל של נבו מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully