וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לברון ג'יימס עם מופע הטבעות באימון מיאמי

כוכב האלופה שימח את חבריו עם מפגן אווירי גדול. בן מקלמור יבצע דאנק של 720 מעלות בתחרות ההטבעות המתקרבת?

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
הכי קרוב שנראה אותו בתחרות הטבעות? לברון/AP

החלום של כלל חובבי ה-NBA לראות את לברון ג'יימס בתחרות ההטבעות ככל הנראה לא יתגשם בקרוב, אולם הערב (שני) סיפק קינג ג'יימס תחרות הטבעות אישית, לשמחתם הרבה של חבריו למיאמי, במסגרת אימון שגרתי לפני משחק מול פיניקס מחר. דוויין ווייד ושאר שחקני האלופה צילמו והתלהבו, ואנחנו ממש, ממש לא מאשימים אותם. תראו בעצמכם:

והנה מה שדוויין ווייד פרסם בחשבון האינסטגרם שלו:

פחות משבועיים נותרו עד תחרות ההטבעות של 2014, ובעוד שמרבית הפוקוס בוודאי יהיה על השם הגדולים - פול ג'ורג', ג'ון וול, דמיאן לילארד והאלוף המכהן טרנס רוס - ייתכן שדווקא בן מקלמור, האלמוני יחסית, יגנוב לכולם את ההצגה. השוטינג גארד של סקרמנטו אמר לקראת האירוע הגדול: "אני עדיין לא יודע מה אעשה, עדיין מתכנן. יש לי זמן. אני בהחלט מעופף גדול, אני יכול להגיע גבוה, ורוצה להראות את האתלטיות שלי". הזווית המעניינת שמקלמור עשוי להביא איתו היא דאנק של 720 מעלות - כן, קראתם נכון - הטבעה שנעשתה עד כה רק פעם אחת, על ידי כדורסלן הרחוב "אייר אפ ת'ר". "אני חושב על זה. אף אחד מעולם לא עשה את זה, אז נראה", אמר מקלמור, וזה גם הזמן לראות את הביצוע ההוא, מ-2006, ולשער שביצוע דומה מצידו של שחקן סקרמנטו בהחלט עשוי להביא לו את התואר היוקרתי:

צפו בדאנק המרשים של מקלמור מליגת הקיץ:

מי שלא יקח חלק בתחרות השנה וגם לא בשנים הבאות, כך מתברר למרבה הצער, הוא בלייק גריפין. "לא אגיד שזו היתה טעות להשתתף ב-2011 כי זו היתה חוויה מצוינת, אבל לא אעשה את זה יותר לעולם", אמר כוכב הקליפרס ל-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully