וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רודמן השתכר, השתין, הקיא במסדרון והתנהג כמו חיה"

בצפ' קוריאה דיווחו שהשערוריות שרודמן חולל הושתקו כדי לא לפגוע בתדמית מנהיגם. "הוזהר לא לחזור למדינה לפני שייגמל"

דניס רודמן, קים ג'ונג און ואשתו רי סול-ג'ו. פיונגיאנג, מרץ 2013. רויטרס
עשה לו בושות. רודמן וקים ג'ונג און/רויטרס

הייתכן שדניס רודמן וקים ג'ונג און כבר לא ממש חברים טובים? כשכוכב ה-NBA לשעבר חזר מקוריאה הצפונית הוא התוודה שמעולם לא נגמל מאלכוהול והוא סובל מאלכוהוליזם במשך שנים. אמש (ראשון) פורסם ב"רדיו קוריאה הצפונית החופשית" שרודמן כמעט ונדחה על ידי קים ג'ונג און מאחר שהיה שיכור והתנהגותו הייתה שערורייתית.

אתר "קוריאה טיימס" פרסם כי לפי מקור שדיווח לתחנת הרדיו, "רודמן היה שתוי במשך כל השבוע ששהה בקוריאה הצפונית. לילה לפני שעזב לארצות הברית רודמן שתה בלי הפסקה, השתין והקיא במסדרון".

שחקן עבר דניס רודמן שר יום הולדת שמח לקים ג'ונג און. AP
משחק ראווה ועוד כמה דברים. רודמן/AP

סדרת התקריות אירעה לפני כחודש, כשדניס רודמן, שזכה בעבר באליפויות NBA עם דטרויט פיסטונס ושיקגו בולס, הגיע לקוריאה הצפונית כדי להיפגש עם הדיקטטור קים ג'ונג און ולקיים משחק ראווה עם מספר שחקנים מה-NBA, ביניהם קני אנדרסון, צ'ארלס סמית', דאג כריסטי ועוד.

עובדים ומנהלים במלון "קוריו" בבירה פיונגיאנג היו עדים למראהו של "התולעת" ונאלצו לנקות אחריו. "הוא קילל וההתנהגות שלו הייתה ברברית", נכתב בדיווח. השלטונות במדינה ידעו על התנהגותו של רודמן וניסו למנוע את הפרסום כדי לא להכתים את המוניטין של מנהיגם הנערץ ואת תדמיתו בעיני ההמונים.

"הצחנה הייתה נוראית ואנשים העבירו ביקורת לא רק על רודמן אלא גם על קים ג'ונג און, ואמרו 'לא, לא יכול להיות שמישהו יכול להיות חבר של רודמן. הוא מתנהג כמו חיה", אמר המקור. לטענת אותו מקור, לפני שרודמן יצא מקוריאה הצפונית הוא הוזהר ש"לא תהיה רצוי כאן עם לא תטפל באלכוהוליזם שלך".

הוכחה נוספת למצבו הרעוע של רודמן ניתנה במהלך ביקורו כשהעניק ראיון ל-CNN, וכבר מתחילתו היה נראה שכדורסלן העבר לא מפוכח לחלוטין. כלי התקשורת בארצות הברית מיהרו לטעון כי שחקן העבר פשוט הגיע שיכור לראיון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בדניס רודמן מתראיין ל-CNN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully