וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ופריס סן ז'רמן נפרדו ב-1:1 במשחק העונה

פסטורה שבר בצורת של 10 חודשים בליגה במדי האלופה, אבל טיאגו סילבה השווה בשער עצמי. פ.ס.ז' עם 5 נק' יתרון בפסגה

חאבייר פסטורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
שבר בצורת ארוכה בזמן אידיאלי. חאבייר פסטורה/רויטרס

מונאקו ופריס סן ז'רמן נפגשו הערב (ראשון) למשחק העונה השני של הליגה הצרפתית. בסיבוב הראשון נפרדו השתיים ב-1:1 בפארק דה פראנס, והערב בסטאד לואי השני הסתיים המשחק באותה תוצאה, שהותירה את הפער בפסגה על חמש נקודות לזכותה של האלופה. לפני כן, ליון ניצחה 1:2 בנאנט, איתי שכטר נכנס כמחליף בדקה ה-70.

שחקני מונאקו לאחר שער השוויון מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
שוויון שהותיר את פ.ס.ז' בהלם. שחקני מונאקו חוגגים/רויטרס

מונאקו - פריס סן ז'רמן 1:1

בפעם השנייה העונה, משחק העונה בצרפת הסתיים ללא הכרעה, לשמחתו של ג'ורג' וואה, שחקן העבר של שתי הקבוצות שהתכבד בבעיטת הפתיחה. מונאקו ידעה שהפסד יהפוך את המרדף אחר פריס סן ז'רמן לכמעט חסר סיכוי, פיגרה במשך מרבית שלבי המשחק ולבסוף השיגה את השוויון שהותיר אותה מרחק חמש נקודות מהפסגה. לורן בלאן בחר לפתוח עם חאבייר פסטורה המושמץ, ודווקא הארגנטינאי העניק לו יתרון. קרן של טיאגו מוטה בדקה השמינית ננגחה על ידי אלכס, ופסטורה שהמתין בקורה הרחוקה נגח משני מטרים לרשת ושבר בצורת של 1,208 דקות ללא שער במסגרת הליגה הצרפתית (מאז ה-28 באפריל 2013).

שער הליגה הראשון של פסטורה העונה החזיק מעמד, כשמנגד עמנואל ריבייר פספס שתי הזדמנויות לאזן את התוצאה וגם דימיטאר ברבאטוב שנכנס כמחליף לא מצא את הרשת בבכורה. זלאטן איברהימוביץ' סחט הצלה גדולה מדניאל סובאשיץ' וגם הריע לו, עד שבדקה ה-74 הפרצוף המחויך שלו התחלף בכעס. המגן הימני פאביניו העביר כדור רוחב ודווקא הקפטן טיאגו סילבה גלש והבקיע לשערו הוא. פאביניו כמעט הכריע את המשחק בדקה ה-88 אחרי הכנה של ברבאטוב, אבל סלבטורה סיריגו סיפק הצלה נפלאה ומנגד סובאשיץ' שוב עצר את זלאטן. שתי העשירות של צרפת מחלקות פעם נוספת את הנקודות ב"קאשיקו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן פ.ס.ז', טיאגו מוטה, מעל שחקן נאנט, איתי שכטר. רויטרס
20 דקות והפסד. איתי שכטר/רויטרס

נאנט - ליון 2:1

אחרי שרשם בכורה די מוצלחת כשנכנס כמחליף בגביע הליגה מול פריס סן ז'רמן, איתי שכטר ערך טבילת אש גם בליגה הצרפתית וקיבל 20 דקות בהפסד הביתי 2:1 לליון החזקה. שכטר החליף בדקה ה-70 את ז'ורדן ורטו, אך לא הצליח למנוע הפסד מקבוצתו שנותרה במקום התשיעי. נאנט פיגרה 2:0 משערים של אלכסנדר לקאזט (40) ובפטימבי גומיס (76 בפנדל), אבל כמעט ביצעה קאמבק אחרי שמלך שעריה פיליפ ג'ורג'ביץ' כבש בדקה ה-84, אבל שתי דקות בלבד לאחר מכן הוא הורחק באדום אחרי שעצר בצורה מוזרה כדור חופשי של ליון בידו. שכטר עוד ניסה להשוות בתוספת הזמן כשהגיע ראשון לכדור נייח אבל נגח את הכדור גבוה מעל השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully