וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "כשהשתחררנו עשינו דברים מדהימים בהתקפה"

9.2.2014 / 20:44

בלאט ומכבי ת"א חגגו בדרבי. "ניצחון יוקרתי". פניני: "היה ברור שהם יפלו מהרגליים". אדלשטיין: "משחק של 13-15 הפרש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מרוצה מאוד. בלאט/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 58:90 את הפועל תל אביב במחזור ה-18 בליגת העל ועכשיו דיוויד בלאט ושחקניו יכולים להתכונן בשקט ובנחת למשחק נגד באיירן מינכן ביורוליג ביום חמישי.

בלאט אמר אחרי המשחק: "עשינו בשבעה ימים, שלושה ניצחונות מאוד מרשימים, חשובים ומתוקים. נתנו משחק יוצא מן הכלל בצד ההגנתי במיוחד וכשהשתחררנו התקפית ראינו דברים מדהימים ויפים. זה ניצחון ליגה חשוב, ניצחון יוקרתי מאוד ובזמן טוב. אחרי הגביע רצינו להראות שאנחנו לא מורידים הילוך. נתנו משחק יוצא מן הכלל. אני מודע לעובדה שהפועל שיחקה בלי שני שחקנים חשובים - צריך להיות כנים והוגנים בעניין הזה - אבל זה לא יותר ממה שאנחנו עושים בכל השנה".

המאמן הוסיף: "הקבוצה הזו לא בנויה על שחקן אחד. אז אם יום אחד דיוויד בלו הוא המוציא לפועל העיקרי שלנו, וביום אחר זה דווין סמית' או גיא פניני. אנחנו בנויים על תנועה, פרגון, על אסיסטים, על משחק פנים וחוץ, על הגנה. אנחנו לא בנויים על שחקן אחד או שניים, זה הקבוצה שלנו. לפעמים זה טוב, ולפעמים זה פחות טוב אם הקבוצה פחות טובה. אני מקווה שבקרוב נמצא תשובה לחיסרון של שון ג'יימס. אנשים שוכחים מי היה השחקן הכי טוב של מכבי תל אביב בעונה שעברה. אנחנו משחקים כל השנה בלעדיו".

גיא פניני אמר: "באנו ושיחקנו 40 דקות טובות, יציבות, ניצחנו את שלושת הרבעים הראשונים בחמש ובסוף הייתה הבריחה הגדולה. ידענו שצריך לשחק 40 דקות טובות, הם היו קצרים והיה ברור שהם יפלו מהרגליים בסוף. אני שמח שירדנו מהחגיגות של גביע המדינה ובאנו למשחק חשוב ועשינו את העבודה כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיא פניני, מכבי תל אביב בכדורסל. יוסי ציפקיס
"ירדנו מחגיגות הגביע ועשינו את העבודה". פניני/יוסי ציפקיס

המאמן המפסיד, ארז אדלשטיין, סיכם: "אנחנו הקבוצה הראשונה שמכבי חגגו עליה ברבע הרביעי? הם יותר עמוקים מאיתנו והם שיחקו בבית. צריך לדעת ללמוד לשחק בהפרשים כאלה. מכבי תל אביב היא קבוצה עמוקה וזה דרבי עם משמעות. המשחק לא היה שווה יותר מ-13 או 15 נקודות הפרש".

האדומים חסרו הערב את רביב לימונד ומתן נאור הפצועים ואדלשטיין אמר: "פציעות זה חלק מהכדורסל, חלק מהסיפור. אנחנו לא צריכים להתנצל על זה שעד הפציעה של רביב שיחקנו מצוין וניצחנו את מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי חיפה. מאיפה נביא שחקנים? אין לנו עשרה שחקנים באימון. שניים נפצעו, יוני ניר עבר לאשדוד ופרש. תגידו לי מאיפה מביאים שחקנים עכשיו. ב-NBA מביאים מה-D ליג. אני באמת שואל. נפצעו שניים בכירים. אם לא היה חוק רוסי, אז איכשהו אתה מצליח, נפצע זר ויש לך איך לשחק".

קרלון בראון אמר: "אנחנו לא יכולים להוריד את הראש כי מתן ורביב לא שיחקו. אנחנו תחרותיים, נתנו הכי הרבה שאנחנו יכולים, אבל זה לא הספיק. ניסינו הכי חזק שיכולנו, עשינו רוטציה, דאבל אפ על סופו. הם התחממו במחצית השנייה וזה לא עזר שאיבדנו הרבה כדורים".

ארז אדלשטיין, מאמן הפועל תל אביב בכדורסל. יוסי ציפקיס
"מאיפה נביא שחקנים?". אדלשטיין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully