וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה אדירה: ריאל ניצחה את ברצלונה וזכתה בגביע

סל של סרחיו יול על הבאזר הוליך את הבלאנקוס ל-76:77 מול היריבה המרה. סאסרי זכתה בגביע האיטלקי, קרשיאקה בטורקי

היום (ראשון) ליגות הכדורסל באירופה פינו את מקומן למשחקי גמר הגביע שסיפקו דרמות גדולות בספרד ובטורקיה. המשחק המעניין ביותר נערך בספרד שם זכתה ריאל מדריד אחרי ניצחון בנקודה על ברצלונה 76:77 בזכות סל על הבאזר של סרחיו יול. קרשיאקה זכתה בגביע הטורקי, סאסרי הפתיעה את סיינה וזכתה בגביע האיטלקי.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
סל דרמטי ששווה תואר. סרחיו יול/מגד גוזני

ספרד

גמר הגביע הספרדי הפגיש את שתי הקבוצות הטובות בספרד ואולי באירופה למשחק ענק שהבטיח הרבה וקיים בגדול. הבלאנקוס הגיעו למפגש הזה עם הפסד אחד בלבד בכל המסגרות מול צסק"א מוסקבה ביורוליג ואחרי שהביסה את יריבתה המושבעת במפגש הליגה, אבל הפעם הקטלאנים נתנו פייט עד הסוף והיו קרובים מאוד להפתעה אך הבלאנקוס ניצחו 76:77 וזכו בתואר ראשון העונה.

ריאל הובילה בבטחה לאורך רוב המשחק, אבל המשחק אבל הסיום היה הכי דרמטי שאפשר. ריאל מדריד הובילה 68:75 שתי דקות לסוף אבל ריצת 0:8, כולל מהלך שלוש נקודות של בראד אולסון 15 שניות לסיום העלו את הקטלאנים ליתרון 75:76. סרחיו רודריגס הוליך את ריאל להתקפה אחרונה, הגנת בארסה עשתה עליו דאבל טים והרכז החכם מצא את סרחיו יול פנוי מהפינה וזה קבר ג'אמפ ממש עם הבאזר שהעניק לריאל את התואר. רודי פרננדס הוליך את קלעי ריאל עם 19 נקודות, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 17. מרסליניו הוארטאס הוליך את בארסה עם 15, אנטה טומיץ' הוסיף 14 אבל חואן נבארו הכוכב לא הופיע וקלע רק חמש נקודות.

שחקן סיינה אריק גרין. GettyImages
איבד תואר ראשון. אריק גרין/GettyImages

איטליה

כבר כמה שנים שסיינה נמצאת בדעיכה מתמשכת והערב האלופה איבדה תואר ראשון כשהפסידה בגמר הגביע לסאסרי 80:73. סאסרי ברחה לסיינה ברבע השני עם 14:27 ולא איבדה את ההובלה עד הסיום. קאלב גרין היה הקלע הבולט עם 18 נקודות למנצחים. טראוויס דינר הוסיף 17. 22 נקודות של אריק גרין ו-16 של ג'וש קרטר לא הספיקו לטוסקנים המאכזבים.

יוון

פנאתינייקוס הניפה גביע שלישי ברציפות ו-15 בתולדותיה אחרי ניצחון 53:90 על אריס סלוניקי בגמר. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל רבע שלישי של 7:35 לפנאתינייקוס הבריח אותה לניצחון לזכייה. ראמל קרי הוליך את פאו עם 17 נקודות, יונאס מאצ'יוליס קלע 13 ואנטוניס פוטסיס תרם 11. אלפתריוס בוקורידיס הוביל את אריס עם 12 נקודות.

ג'ון דיבלר עם שחקני קרשיאקה. מגד גוזני
הפתיעו את אפס. שחקני קרשיאקה/מגד גוזני

טורקיה

קרשיאקה זכתה הערב בגביע הראשון בתולדותיה אחרי ניצחון 65:66 על אפס איסטנבול בגמר שהיה מותח במיוחד. המשחק היה צמוד לכל אורכו והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה. לקראת הסיום הקבוצה מאיזמיר הפכה פיגור 62:60 ליתרון 62:65, אבל זוראן פלאניניץ' השווה 18 שניות לסיום. קרשיאקה יצאה להתקפה אחרונה ופלאניניץ' ביצע עבירה על בובי דיקסון שנייה לסיום. האמריקאי קלע אחת מהקו והקבוצה של אופוק סריצ'ה חגגה. דיקסון הוליך את קרשיאקה עם 19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אסטבן באטיסטה הוסיף 14 נקודות. פלאניניץ' קלע 17 נקודות וחילק 6 אסיסטים אצל המפסידה וקרם גונלום תרם 12 ו-12 בנקודות וריבאונדים.

שחקן אנאדולו אפס זוראן פלאניניץ'. GettyImages
סיום מאכזב. פלאניניץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully