וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק רנדולף: "וואו, וואו. כל המשחק הזה - וואו!"

רנדולף וממפיס ניצחו למרות זריקה אחת בלבד מהקו, עשו היסטוריה ונותרו ללא מילים. וגם: איך לברון נחנק דווקא ביוטה?

זאק רנדולף שחקן ממפיס גריזליס. AP
לפנתיאון. רנדולף/AP

אז מה היה לנו הלילה ב-NBA? שבעה משחקים, הפתעה אחת גדולה בסולט לייק סיטי, תצוגה חלשה במיוחד ללברון, ובעיקר בעיקר, תצוגה היסטורית של ממפיס, שתיכנס לספרי השיאים של הליגה. הקבוצה מעירו של אלביס התארחה בג'ורג'יה אצל אטלנטה וניצחה 76:79 בזכות 20 נקודות ו-6 ריבאונדים של זאק רנדולף. לכאורה, משחק חלש למדי. אך שימו לב לנתון הבא: לאורך כל המשחק, זרקה ממפיס רק פעם אחת מהעונשין.

הלילה ב-NBA: מיאמי הופתעה ביוטה, ניצחון מוזר לממפיס

האם דאלאס עומדת לשלוח את גל מקל ל-NBDL?

מאמן ממפיס גריזליס דייב ייגר. AP
מי ציפה לזה? דייב ג'ורגר, מאמן ממפיס/AP

קורטני לי התכבד לקלוע את הזריקה היחידה של הדובים מהקו במשחק, במה שהפך לשיא שלילי בתולדות ה-NBA, מאז שהוחל שעון הזריקות ב-1954. עד כמה הנתון נדיר? מי שהחזיקה בשיא עד כה הייתה קליבלנד, שבעונת 1993-1994 ניצחה את גולדן סטייט, למרות שעמדה על הקו פעמיים בלבד. גם ניו אורלינס עשתה זאת ב-2004 נגד פיניקס. בסך הכל, רק בשלושה מקרים לאורך ההיסטוריה קבוצות בליגה רשמו ניצחון עם שלוש זריקות מהקו, ורק תשע פעמים נרשמו ניצחונות עם ארבע זריקות מהקו.

תוך כדי המשחק ממפיס משכה 10 עבירות בלבד. לשם השוואה, אטלנטה הלכה במשחק הזה 15 פעמים לקו, ודייקה בשמונה מהן. אגב, גם בימים כתיקונם ממפיס היא אחת מקבוצות הליגה שהולכות הכי פחות לקו. היא מדורגת רביעית מהסוף בקטגוריה זו, ולמרות זאת מגיעה 20 פעמים לקו בממוצע. כן, 19 פעמים יותר מאשר במשחק הלילה. במשחק כולו שרקו השופטים ל-22 עבירות.

שחקני ממפיס לא ממש שמו לב תוך כדי משחק לנתון הנדיר, אך מה רבה הייתה פליאתם בסיום, כשהסתכלו על דף הסטטיסטיקה. "וואו! וואו! וואו! כל המשחק הזה - וואו!", התלהב בסיום זאק רנדולף. "אני מעריך את השופטים על כך שנתנו למשחק להיות אגרסיבי ולא שרקו ליותר מדי עבירות אבל לפעמים, אם יש פאול, צריך לשרוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
מה קרה הפעם? לברון מובס ביוטה/AP

שיא שלילי ללברון. דווקא ביוטה

את ההפתעה הגדולה של הלילה קיבלנו, כאמור, בסולט לייק סיטי. יוטה הצליחה להפתיע את מיאמי 89:94, ובעיקר להתיש ולתסכל את לברון ג'יימס, שהשווה את שיא הנקודות השלילי שלו העונה וקלע 13 בלבד. הוא גם ירד ל-30.8% מהשדה, המספר הנמוך ביותר שלו העונה. בפעם האחרונה שלברון ירד למספר נקודות כה נמוך זה היה ב-19 בנובמבר, במשחק מול אטלנטה. עד כמה זה מפתיע? ובכן, עד הלילה לברון הצטיין בכל פעם שהגיע לעיר המורמונים. במהלך הקריירה הוא רשם את הממוצעים הבאים בסולט לייק סיטי: 33 נקודות, 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-52% מהשדה.

"אין אף אחד בעולם שיכול לעצור את לברון ולמנוע ממנו לקלוע. פשוט ניסינו להאט לו את הקצב, ביחד כקבוצה, ואני חושב שעשינו עבודה די טובה", הסביר מרווין וויליאמס, והסביר ש"אני לא מצליח לחשוב על ניצחון גדול יותר שלנו העונה".

"זה היה פשוט אחד מאותם ימים שכלום לא הולך בהתקפה, ואתה מנסה לנצח דרך ההגנה", הסביר קינג ג'יימס בסיום. "לא קלענו כפי שאנחנו מסוגלים, הגענו למצבי קליעה טובים, כולל אותי, אבל זה לא נכנס".

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. Don Ryan, AP
הוא חוזר. CP3/AP, Don Ryan

עוד חדשות ושמועות מרחבי הליגה

* גארד דנבר, טיי לוסון, סובל משבר בצלע, לאחר שנפצע במהלך ההפסד לדטרויט. לוסון צפוי להיעדר לפחות במשחק הקרוב מול אינדיאנה, ובהמשך יתברר האם ייאלץ להחסיר משחקים נוספים בעקבות הפציעה.

* על פי דיווח ב-USA TODAY, דטרויט מוכנה להעביר את ג'וש סמית' בטרייד. סמית' הגיע רק העונה לפיסטונס והוחתם על חוזה של 54 מיליון דולר לארבע עונות.

* כריס פול חוזר: CP3, שישב בחוץ בעקבות מפציעה מאז חודש ינואר, יחזור למשחק הקרוב של הקליפרס מול פילדלפיה. גם ג'יי ג'יי רדיק והידו טורקוגלו הפצועים צפויים לחזור למשחק.

* כוכב מינסוטה, קווין מרטין, סובל משבר באגודל, וייעדר עד להודעה חדשה ממשחקי הזאבים. מרטין נפצע במהלך משחק ההפסד לניו אורלינס.

* ניו יורק פוסט מדווח כי שחקן הניקס, מטה וורלד פיס, לא מרוצה ממעמדו בקבוצה ופתוח להצעות על טרייד. וורלד פיס הגיע לתפוח הגדול העונה, אך מאז חודש דצמבר יצא מהרוטציה של מייק וודסון.

שחקן ניו יורק ניקס מטה וורלד פיס (ימין). רויטרס
בדרך החוצה? וורלד פיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully