וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "אפשר להתנחם ביכולת, אבל צריך נקודות"

9.2.2014 / 8:00

במכבי פ"ת צופים מאבק הישרדות קשה. אכזבה מסוימת מגלבאן. גורמים באיגוד השופטים דורשים להעמיד את לוזון לדין

ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה נזכרו אתמול (שבת) בחלוץ יהודי-צרפתי שהגיע להתרשמות לפני כחודש וחצי, אבל נעלם אחרי יום אחד והקשר איתו נותק. החלוץ גאטאן וארן, לשעבר חלק מסגל באסטיה מהליגה הראשונה בצרפת, נעץ אתמול את השני של מ.ס אשדוד ברשת של צחי גיגי, ובמועדון יכולים להתנחם בהפסד של רמת השרון שהשאיר את הקבוצה מעל הקו האדום.

אחרי ההפסד 2:0, בקבוצה נשמעה ביקורת חריפה מאוד על רמת השיפוט. עוד קודם לכן, ראוי לציין כי בקבוצה היו מרוצים מהיכולת שהפגינו השחקנים עד ההרחקה של מרואן קבהא. "שלטנו עד אשדוד במגרש שלה וזה לא מובן מאליו. אפשר להתנחם ביכולת, אבל צריך להתחיל להביא נקודות. נגד מכבי תל אביב זה יהיה קשה, אבל כולם זוכרים מה עשינו נגדם בסיבוב הקודם (2:2). אכזבה מסוימת נרשמה מפדרו גלבאן, ששוב החמיץ ממצבים נוחים יחסית.

מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון, ביחד עם שחקן הקבוצה נאור פסר. ברני ארדוב
"ייטב צודק בטענות שהשמיע". לוזון/ברני ארדוב

במועדון טוענים כי ההרחקה של מרואן קבהא לא הייתה מוצדקת ושינתה את פני המשחק. גורמים באיגוד השופטים טענו אתמול כי הדברים שהטיח ייטב לוזון בסיום בשופטים עשויים להוביל להעמדה לדין, אם כי עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. ייתכן שבאיגוד יבקשו מתובע ההתאחדות לשקול המלצה לכתב אישום. בפתח תקוה אמרו אתמול: "ייטב צודק בטענות שהשמיע. השופט יכל להסתפק גם בצהוב, ראו שקבהא הלך לכדור". צמד שחקני הרכש, הקשר ארפן זנלי והחלוץ לוקה רוטקוביץ' ישולבו בהדרגה. אחד מהם עשוי לפתוח במחזור הקרוב מול מכבי תל אביב, אם כי בצוות המקצועי לא ממהרים לקבל החלטות בעניין ורוצים לבחון האם נרשם שיפור ברמת הכטשר הגופני.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully