וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייטב לוזון זעם: "רוצים לדפוק את משפחת לוזון"

8.2.2014 / 21:53

מאמן מכבי פ"ת על הרחקתו של קבהא: "זה גמר את המשחק, נוח להוציא לנו אדומים". קלינגר: "כל משחק הוא משחק עונה עבורינו"

one

יותר משמונה שנים לא הצליחה מ.ס. אשדוד לגבור על מכבי פתח תקוה בבית, רצף ארוך שהסתיים הערב (שבת). הקבוצה של קלינגר ניצחה 0:2 עם שערים מאוחרים של בנצי מושל וגאטאן וראן. "זה היה משחק העונה היום", אמר ניר קלינגר בסיום, "ביום שלישי בגביע זה משחק העונה, ובשבת הבאה אנחנו גם במשחק עונה. כל משחק מעכשיו הוא משחק עונה בשבילנו".

מאמן מכבי פתח תקוה ייטב לוזון. ברני ארדוב
עושים להם דווקא? לוזון/ברני ארדוב

"אני חושב שאנחנו עושים את העבודה עם הכלים שלנו ועם המדיניות שאנחנו מתווים פה עם השחקנים הצעירים שאנחנו מתבססים עליהם. אחד מהם גם כבש היום (בנצי מושל). המטרה היא לשלב שחקנים כאלה ואם ביחד עם המטרה הזאת נצליח להתברג בפלייאוף העליון ולהתקדם בגביע זה יהיה הישג אדיר. אנחנו לא מתכוונים לוותר על מקום בפלייאןף העליון, נילחם עד הסוף".

על גאטאן וראן, שכבש הערב כבר בהופעת הבכורה שלו, אמר המאמן: "גיליתי את וראן כבר לפני חודשיים. חיכינו עד הרגע האחרון כי מכסת הזרים שלנו הייתה מלאה. לצערנו סולארי נפצע ויכולנו להקפיא אותו. ידעתי מה יש לי ביד אבל זה עדיין מוקדם לחגוג ולצאת במחולות. ניתן לו את הזמן שלו". לגבי מעמדו של אושינאווה, שלא הגיע לראות את המשחק הערב, אמר קלינגר: " אני לא נכנס לדברים שבתוך המועדון. הייתה בעיית משמעת איתו ועקב זה הוא לא היה בסגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
לא מתכוונים לוותר בקלות. קלינגר/מגד גוזני

מנגד, במכבי פתח תקוה כעסו מאוד על החלטת השיפוט שהותירה אותם בעשרה שחקנים, אחרי שמרואן קבהא ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-81. "ללא ספק ההרחקה של קבהא גמרה את המשחק", אמר המאמן, ייטב לוזון. עד ההרחקה אשדוד לא סיכנו כמעט את השער שלנו. שלטנו בצורה אבסולוטית במשחק וההרחקה הפכה את הקערה. עד ההרחקה שיחקנו מצוין. הבעיה הגדולה שלנו היא שהכדור לא נכנס. בכל מקרה אחר ולכל קבוצה אחרת מצב כזה היה נגמר בצהוב".

לוזון המשיך ותקף: "נוח להוציא למכבי פתח תקוה אדומים. למה? כי רוצים לדפוק את משפחת לוזון. זה הכל". על המשך העונה אמר המאמן: "אין לי ספק שהסגל הזה מספיק ומכבי פתח תקוה תישאר בליגה. נגד כולם".

מרואן קבהא שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ההרחקה שלו הובילה להפסד? קבהא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully