וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "כל נקודה שבני יהודה לוקחת זו ברכה"

כהן והזהובים נותרו מתחת לקו האדום, אך לא מאבדים תקווה. לירוי צעירי ייבדק, צפוי להחמיץ את המשחק מול הפועל תל אביב

one

בני יהודה פספסה אמש הזדמנות פז לטפס מעל הקו האדום, לאחר שסיימה ב-0:0 ביתי עם בית"ר ירושלים ובכך לא ניצלה את הפסדי יריבותיה לתחתית מכבי פתח תקוה והפועל רמת השרון שאיבדו נקודות חשובות. הזהובים הציגו ב-70 הדקות הראשונות משחק התקפי עם לפחות ארבעה מצבי הבקעה בטוחים שלא נוצלו. הקבוצה רשמה אמש משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

בסיום הביעו הזהובים את אכזבתם מההחמצות הרבות, אך ידעו להודות כי ב-20 הדקות האחרונות, הירושלמים היו אלה שלחצו והשתלטו על המשחק, ובשכונה העדיפו בסופו של דבר, להסתכל על כך שהקבוצה לא ספגה בדקות הסיום, בניגוד למקרים רבים במהלך העונה.

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
מצליח לשמור על אופטימיות. אבוקסיס/ברני ארדוב

המשחק אתמול בבלומפילד הפגיש את שתי הקבוצות שצירפו הכי הרבה שחקני רכש במהלך חלון ההעברות, ובזמן שבבית"ר צורפו שישה שחקנים, עשתה גם בני יהודה רכש מאסיבי עם חמישה שחקני חיזוק חדשים. המאמן יוסי אבוקסיס התייחס לכך בסיום ואמר: "אני חושב שהשחקנים הוכיחו במגרש שהסגל הזה הוא טוב. אין מקום טוב יותר מאשר המגרש עצמו כדי להראות מה שווה הסגל. השחקנים הראו את זה. אני בהחלט שמח עם מי שצירפנו ויש לנו עכשיו סגל טוב, עם תחרות טובה על ההרכב, יותר מאשר הייתה לפני חודש וחצי כשהגעתי. אז היינו קצרים בעיקר בחלק ההתקפי, אבל כיום עוד שחקנים נכנסים לרוטציה ואני חושב שקבוצה טובה צריכה שתהיה בה מלחמה על ההרכב. אני מרוצה מהקבוצה שיש לנו ומהיכולת. עניין הנקודות? זה עוד טעון שיפור".

הקשר לירוי צעירי, שעלה לשחק עם זריקה באזור גיד האכילס, נפגע שוב באותו אזור ונאלץ לפנות את מקומו כבר בדקה ה-30. צעירי יעבור היום (ראשון) צילום אולטראסאונד לאבחון מצב הפגיעה וצפוי להחמיץ ככל הנראה את המשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד במחזור הקרוב. מי שיחזור להרכב נגד האדומים הוא הבלם אביב חדד, שלא שיחק אמש בשל ריצוי עונש הרחקה בכרטיס אדום.

"זה משחק שני רצוף שאנחנו לא סופגים", אמר הבלם גל כהן בסיום המשחק. "שוב לא ספגנו וצמצמנו את הפער בעוד נקודה. נכון שהיו החמצות, אבל אני מקווה שהמצבים אליהם הגענו, יכנסו בהמשך הדרך ואני חושב שזו נקודה חשובה. כל נקודה חשובה במאבק הזה ואני מאמין שזה ילך עד הסוף, גם אם היינו מנצחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלומי אזולאי, בית"ר ירושלים, מול לירוי צעירי, בני יהודה. ברני ארדוב
יעבור בדיקות. לירוי צעירי/ברני ארדוב

כהן נשאל האם אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, אפשר כבר להבחין במשהו טוב שקורה בקבוצה והשיב: "אני חושב שעשו כאן רכש מצוין, בדיוק בעמדות שהיינו צריכים. השחקנים החדשים השתלבו יפה ואני חושב שאנחנו עכשיו קבוצה חדשה לגמרי. אני רק מקווה שנעמוד במשימה ונישאר בליגה ועם הסגל הזה נוכל גם בשנה הבאה לעשות דברים יפים, אבל בואו קודם כל נישאר בליגה, כי זו תהיה משימה מאוד מאוד קשה".

הבלם הוותיק נשאל האם אינו מרגיש פספוס לאחר שהיריבות הצמודות בתחתית הפסידו אמש וענה: "כל נקודה שאנחנו לוקחים ומצמצמים זו ברכה. נכון שאם היינו מנצחים היינו עולים מעל הקו האדום, אך זה עדיין לא מבטיח לנו הישארות בליגה. הראש שלנו כבר במשחק של שבוע הבא עם הפועל תל אביב, הראש כבר שם ובעזרת השם נמשיך בדרך הזו, בעבודה קשה, עם השחקנים שהצטרפו ונעשה את המשימה, גם עם הקהל המדהים הזה, שהגיע ומילא את האצטדיון, זה לא דבר מובן מאליו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully