וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לקחו פה סיכון בבניית קבוצה כמעט חדשה"

9.2.2014 / 8:00

בבית"ר מצפים לתפוקה מהרכש, מרוצים מהתיקו, ומתכוננים ללוד: "משחק עונה". דסה ומלול זעמו: "מייצרים בלגן על חשבוננו"

one

בבית"ר ירושלים שאבו עידוד מהתיקו 0:0 עם בני יהודה, בעיקר מ-20 הדקות אחרונות בהן הקבוצה שלטה במשחק. בצוות המקצועי עדיין יודעים שלא מעט שחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה כמו פאבלו ברנדאן, ג'ונתן וילה, שלומי אזולאי, משה לוגסי ודושאן מאטוביץ' יזדקקו לעוד מספר משחקים כדי להיכנס לכושר. בבית"ר אמרו אמש: "לקחו פה סיכון בבניית קבוצה כמעט חדשה עם שחקנים שלא שיחקו תקופה. אם אנחנו עוברים את בני לוד המחיר הזה השתלם כי משם הקבוצה רק תלך ותתרומם".

גם הקפטן אריאל הרוש היה מרוצה בסיום ואמר: "היה משחק טוב. בסך הכל אני חושב שהיינו יותר טובים מבני יהודה בחלקים גדולים. בפתיחה הם היו טובים וסיכנו אותנו, אבל אני חושב ששלטנו במשחק ויש הרבה דברים לקחת איתנו להמשך. אני לוקח מהמשחק הזה הרבה דברים טובים, נלחמנו והרווחנו הרבה כדורים באמצע, הכיוון חיובי ושהכל יתחבר נהיה הרבה יותר טובים".

פאבלו ברנדאן, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר בנו קבוצה כמעט חדשה בחלון ההעברות. ברנדאן/ברני ארדוב

הרוש התייחס גם לקהל של בית"ר: "הקהל מאוד הפתיע אותי. הם קצת סבלו בתקופה האחרונה וחשבתי שיגיעו אוהדים רק מאחורי השער ופתאום ראיתי את כל הקשת מלאה באלפי אוהדים ולא האמנתי. הרבה שנים לא ליוו אותנו כל כך הרבה לבלממפילד. הקהל הוא טוב ותומך, לא כמו שלא מעט מנסים לצייר אותו. הוא גם ירים אותו בגביע ובהמשך העונה".

הרוש כבר מתכונן למשחק מול בני לוד ברבע גמר הגביע ביום שלישי ומגדיר אותו כמשחק העונה של הקבוצה: "זה משחק על העונה. גביע זה התואר היחיד שנשאר לנו ואני מאוד מאוד מקווה שנשמח את האוהדים ונביא תוצאה טובה. פנדלים? חושב על הכל, כל התסריטים עוברים בראש, אבל הכי הרבה חושב שנעבור את המשוכה הקשה הזאת ונשמח קצת את האוהדים".

בסיום המשחק התבקשו שחקני הספסל לערוך אימון על הדשא בבלומפילד. רוני לוי עודכן כי מספר שחקנים ביניהם דור מלול, אלי דסה ורועי זיקרי לא עשו את האימון כפי שמצופה מהם. המאמן רתח מזעם והורה לשלושה להתייצב לאימון בוקר בשעה תשע כאשר ב-12 הם אמורים לערוך אימון נוסף עם הקבוצה.

שחקנים בקבוצה אמרו אמש: "רוני פרפקציוניסט ואם אומרים לו דברים כאלה הוא משתגע. . הבעיה כאן שממה שהבנו הוא קיבל את המידע מהמאמן כושר ולפי מה שהבנו מהשחקנים הוא בכלל לא העיר להם. אם דור ודסה היו חושבים שהדברים נכונים הם לא היו עצבניים ככה, הם הלכו הביתה בטירוף ואמרו "עשינו מה שאמרו לנו,יש אנשים שמנסים לעשות בלגן על חשבוננו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בית"ר ירושלים אלי דסה. מגד גוזני
"מנסים לייצר בלגן על חשבוננו". דסה/מגד גוזני

בבית"ר אמרו כי המאמן רוני לוי כעס כי האמין שהיה חשוב שהשחקנים יערכו אימון מלא, במיוחד לאור העובדה שהוא עשוי להשתמש בהם עוד יומיים נגד בני לוד. בבית"ר לא הוחלט אם השחקנים ייקנסו או לא, אך נראה כי יסתפקו בעונש בו השחקנים יגיעו לאימון בוקר מיוחד.

היום תחל מכירת הכרטיסים למשחק נגד בני לוד. כ-1,300 יימכרו לאוהדי הקבוצה עם עדיפות למנויים. בבית"ר ישוחחו היום ומחר עם המשטרה על מנת לוודא כי תהיה הפרדה מוחלטת בין מחנות האוהדים גם בחנייה ובדרכי הגישה לאיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully