וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שער 8 נפרץ, שני ילדים נלקחו לטיפול

מאות אוהדי בית"ר עוכבו ונדחקו, עד שהשער נפרץ: "היה סיוט". רוני לוי העניש בסיום את דסה, מלול וזיקרי. אבוקסיס: "היינו שווים שער"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 וצברו נקודה שקירבה אותן מעט בדרך למטרות שלהן. הזהובים רחוקים רק שתי נקודות מהקו האדום, הקבוצה מהבירה ממשיכה לברוח ממאבקי ההישרדות.

במהלך המשחק נרשמה תקלת אבטחה חמורה, כששער הכניסה בשער 8 נפרץ על ידי אוהדי בית"ר ירושלים כתוצאה מצפיפות, וכמות גדולה של אוהדים נכנסה באיחור ניכר. עם שריקת הפתיחה התגודדו מאות אוהדי בית"ר, שהחזיקו בידם כרטיסים לשער 8, בעוד לטענת המשטרה והמאבטחים התפוסה ביציע כבר הייתה מלאה. האוהדים הדחוקים פרצו את השער, ושני ילדים נלקחו לטיפול רפואי.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חמור ומסוכן. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

אוהד הקבוצה, נתי וייסמן, מתאר את מה שקרה: "בהתחלה השער היה סגור, ואמרו לנו שהוא עוד מעט ייפתח. עשר דקות לפני המשחק הבנו שהוא כבר לא ייפתח, לא נשארה ברירה אלא לפרוץ את השער. גם אחרי שפרצו אותו, המשטרה לא נתנה להיכנס, וילדים ונשים נדחקו. רק אחרי 20 דקות מפתיחת המשחק כולם נכנסו". יש לציין שעם פתיחת המשחק שער 8 היה כמעט ריק, ורק בסביבות הדקה ה-30 הוא התמלא.

אוהד אחר, רן חן, סיפר: "זה היה סיוט. היה לחוץ בצורה חריגה. באתי שעה לפני המשחק כדי לרכוש כרטיס, וכבר אז היה לחוץ. המאבטחים לוחצים מצד אחד, האוהדים נלחצים ודוחפים מאחורה. בכניסה לאצטדיון היה דוחק נוראי, בלי סדר, המאבטחים התנהלו לאט. רק אחרי ששוטר התחיל לנזוף במאבטחים, הלחץ השתחרר".

כמו כן, בסיום המשחק רוני לוי נזף על מספר שחקנים שלא עשו את אימון השחרור כפי שציפה. לטענת המאמן, השחקנים חיפפו ולא השלימו אימון מלא. בין השאר התייחס המאמן לדור מלול, אלי דסה ורועי זיקרי. כעונש, המאמן הזמין אותם לאימון בוקר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בני יהודה, ליאם ווקר, מול שחקן בית"ר ירושלים, ג'ונתן וילה. ברני ארדוב
ללא הכרעה. וילה ו-ווקר/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס סיכם משחק בית שמיני רצוף בו בני יהודה לא הצליחה לנצח: "אני בסך הכול מאוכזב. אם נסתכל על 75 דקות, היינו שווים לפחות שער אחד עם ארבעה מצבים טובים. קבוצה במצב שלנו ובמקום שלנו, חייבת לכבוש לפחות שער אחד. היום היו לנו מצבים טובים יותר מאשר במשחק הקודם, ולא ניצלנו אותם. ברבע השעה האחרונה כבר יכולנו להפסיד".

אבוקסיס הוסיף: "לפחות לקחנו נקודה ולא הפסדנו. דווקא כשעשינו חילוף התקפי ובית"ר עשתה חילוף הגנתי, השתנה המשחק לכיוון שלהם. עם חלוץ אחד שיחקנו יותר טוב. הגענו להזדמנויות והרוש לקח כמה מצבים. אני מרגיש שאנחנו יכולים להישאר בליגה. ננסה להיות טובים יותר בשבוע הבא. הקהל שלנו נותן הצגה בשבועות האחרונים ואיתו נוכל להישאר".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
"לפחות לקחנו נקודה". אבוקסיס/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים כעסו אחרי שהשופט איתן שמואלביץ' לא שרק לפנדל בעקבות נגיעת יד של ג'יימס קין בדקה ה-80. המאמן רוני לוי אמר: "כשנגמר המשחק יש קצת סערת רגשות ולפי מה שהבנתי היה פנדל. זה מאכזב. לפעמים במאבקים כאלה זה מה שעושה את ההבדל, אבל אין מה לעשות. לפעמים זה נגדך".

לוי הוסיף: "בדקות האחרונות זו הייתה בית"ר שאנחנו רוצים לראות. יש לנו בהרכב חמישה-שישה שחקנים חדשים שלא שיחקו באופן רציף וכל משחק כזה מקדם אותם באופן אישי ואותנו כקבוצה. עוד נראה בית"ר טובה יותר. במחצית השנייה לא נכנסו טוב למשחק, לדני פרדה לקח זמן להיכנס לעניינים, גם בריאן ז'ונס עלה חולה. אם להיות הוגן, גם בני יהודה הגיעה למצב או שניים קורצים מאוד, אז התוצאה היא בסדר".

על משחק הגביע מול בני לוד אמר לוי: "כולם זוכרים את ההדחה של בית"ר שם, שהייתה כואבת., יש יריבות ספורטיבית. זו קבוצה מהליגה השנייה, אבל עם שחקנים מאוד איכותיים. לבית"ר יש מוטיבציה ולגביע חוקים משלו. קודם נעבור את זה ואז נדבר על מכבי חיפה. היא תמיד קבוצה שמאיימת והמפגשים שלה עם בית"ר תמיד מעוררים עניין. מי שמגיע נגדם בדרך כלל מגיע כאנדרדוג".

אריאל הרוש שעצר כמה מצבים מצוינים של בני יהודה אמר בסיום: "היו כמה כדורים יפים שלקחתי, אבל גם הגענו לכמה מצבים והגיע לנו פנדל. במחצית השנייה שלטנו ברוב הדקות וחבל שלא השכלנו לכבוש. אנחנו יכולים לצאת מרוצים מהמשחק הזה כי נראינו הרבה יותר טוב מהפעמים הקודמות".

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"בדקות האחרונות זו הייתה בית"ר שאנחנו רוצים לראות". רוני לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully