וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני מכבי תל אביב: באיירן מינכן ממשיכה לדרוס

הבווארים התעללו בביירות' עם 51:75 בחוץ, 15 נק' של דלייני. ריאל מדריד פירקה את סראגוסה ותפגוש את ברצלונה בגמר הגביע

מלקולם דילייני שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
בנוקיה כבר מוכנים אליו? דלייני/GettyImages, Alex Grimm

חמישה ימים לפני שהיא נוחתת בהיכל נוקיה לקרב קשה במיוחד מול מכבי תל אביב, נראה שבאיירן מינכן כבר מוכנה. הקבוצה הגרמנית המשיכה הערב (שבת) ביכולת הנהדרת שלה מהתקופה האחרונה כשדרסה בחוץ את ביירות' 51:75. המארחים דווקא הצליחו להחזיק מעמד במשך שני רבעים, אך עד לסיום נתקעו על 21 נקודות בלבד לעומת 43 של הבווארים, ששייטו אל הניצחון הקליל. ברייס טיילור הוליך את באיירן עם 15 נקודות ומלקולם דלייני הוסיף 14 ו-5 אסיסטים.

יריבה נוספת של מכבי תל אביב יורוליג, הלא היא ריאל מדריד הבטיחה את מקומה הערב בגמר גביע המלך בספרד, אחרי שפירקה לחלוטין את סראגוסה. הבלאנקוס הגיעו למחצית עם לא פחות מ-54 נקודות והביסו את יריבתם האומללה 66:98, כשרודי פרננדס הנהדר מוליך שישה קלעים בדאבל פיגרס עם 16. ניקולה מירוטיץ' תרם 15, סרחיו רודריגס צלף 13.

מי שתפגוש את ריאל בגמר היא כמובן ברצלונה, שמצידה נאלצה לעבוד קצת יותר קשה, אך גברה לבסוף על ולנסיה 81:89. חואן קרלוס נבארו וחבריו פתחו בטירוף את המשחק וכבר הוליכו 9:31 בסיום הרבע הראשון. מאותו רגע הורידה בארסה הילוך, איפשרה ליריבתה לצמק, אך בסיום השיגה את הניצחון המיוחל ומחר תנסה להשיג לעצמה תואר ראשון לעונה. נבארו סיים עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים, אנטה טומיץ' רשם 16.

שחקן ריאל מדריד בכדורסל, רודי פרננדס. GettyImages
נתנו עוד הצגה. פרננדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully