וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחונות למליקסון ועטר, ליל חזרה למסלול

ולנסיין (90 דק' למליקסון) השיגה 1:2 דרמטי על ניס, ריימס (65 דק' לעטר) גברה 1:2 על גנגאן. 0:2 לליל השלישית על סושו

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי (משמאל) חוגג עם שחקני הספסל. רויטרס
יש סיכוי לחזור לליגת האלופות. דימיטרי פאייה/רויטרס

המחזור ה-24 בליגה הצרפתית, שיצא לדרך עם 0:0 ביום שישי בין טולוז לסנט אטיין, יינעל עם משחק העונה ביום ראשון בין מונאקו לפריס סן ז'רמן. עד הקרב הגדול, המאבקים על הכרטיסים לאירופה מושכים עניין, והערב (שבת) ליל השיגה ניצחון ראשון ב-2014 עם 0:2 על סושו. מארסיי התקרבה למאבק על המקום השלישי עם 0:3 ביתי על באסטיה, בעוד בתחתית השיגה ולנסיין עם מאור מליקסון (90 דקות) ניצחון דרמטי 1:2 על ניס. אלירן עטר (65 דקות בהרכב) וריימס ניצחו 1:2 בגנגאן, אז'קסיו האחרונה ניצחה לראשונה מאז המחזור השביעי - 1:3 על ראן.

מארסיי - באסטיה 0:3

הקבוצה של ז'וזה אניגו ניצלה את משחק הבית השלישי ברציפות שלה והשיגה נקודה שביעית מתוך תשע אפשריות, כדי לצמק את הפער מהמקום השלישי לחמש נקודות. דימיטרי פאייה, שחזר לכבוש בשבוע שעבר, הקשית בדקה ה-14 מעל מיקאל לאנדרו וקבע 0:1 למארסיי. 12 דקות לאחר מכן סובב פאייה את השני, עם בעיטה נפלאה מ-25 מטרים לחיבורים. לאנדרו נפצע והוחלף, ומחליפו ז'אן לואי לקה ספג את השלישי מרגלי אנדרה פייר ג'יניאק בדקה ה-55. מארסיי חזק במאבק על הכרטיס השלישי לליגת האלופות.

ליל - סושו 0:2

ניצחון ראשון למדורגת שלישית ב-2014. אחרי חמישה משחקים בהם לא ניצחה ולא שמרה על שער נקי, ליל חזרה למסלול על חשבון סושו הלפני אחרונה. השער הראשון הובקע כבר אחרי שלוש דקות, כשהקשר הוותיק פלורן בלמון הגביה כדור קרן ודיבוק אוריגי הבלגי בן ה-18 נגח לרשת. בדקה ה-66 פינה אוריגי את מקומו לריאן מנדס דה סילבה, ושחקן נבחרת כף ורדה שחזר מפציעה חתם את התוצאה בתוספת הזמן עם הראשון שלו העונה. יוהאן פלה, שחזר ממחלה אחרי כמעט ארבע שנים, מנע תבוסה קשה מסושו.

מאור מליקסון שחקן ולנסיין (משמאל) מול טימותי קולודזייצ'אק שחקן ניס. Alexis Boichard/Agence, GettyImages
ניצחון חשוב על ניס. מאור מליקסון/GettyImages, Alexis Boichard/Agence

ולנסיין - ניס 1:2

מאור מליקסון שמר על מקומו בין ה-11 של ולנסיין, הפעם גם הציג יכולת מצוינת והיה שותף לניצחון הדרמטי של קבוצתו. הקשר הישראלי (הוחלף בתוספת הזמן) כמעט כבש פעמיים במחצית הראשונה, ובדקה ה-26 טונגו דומביה נגח לרשת אחרי התקפה טובה. ניס, התקפת החוץ הגרועה בליגה עם ארבעה שערים ב-11 משחקים, פגשה קבוצה שלא שמרה על רשת נקייה במשך 22 מחזורים ברציפות (הרצף הכי גרוע של ולנסיין מאז 1997) וניצלה זאת כדי להשוות בניגוד למהלך המשחק, עם שער של המחליף הצעיר ניל מופה רבע שעה לסיום. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה של הרכש עבדול מאז'יד וואריס, שהכריע שתי דקות לסיום. ולנסיין עדיין מתחת לקו האדום, אך רק שתי נקודות מחוף מבטחים.

גנגאן - ריימס 2:1

אלירן עטר חזר להרכב ריימס אחרי כמעט חודשיים, כאשר קבוצתו סבלה מחיסורים רבים, ביניהם של השוער קוסי אגאסה, אבל בכל זאת ביצעה מהפך וניצחה בחוץ. גנגאן, שלא ניצחה בשמונת המחזורים האחרונים, עלתה ליתרון משער של הכישרון העולה ראשיד עליואי בדקה ה-62, עטר הוחלף שלוש דקות לאחר מכן, ובדקה ה-69 אודאיר פורטס איזן. עוד שלוש דקות עברו, והמחליף פלויד אייטה שנכנס במקום עטר ניצח את המשחק.

משחקים נוספים:

אז'קסיו - ראן 1:3
לאז'קסיו: ריקרדו פאטי (18), בנג'מין אנדרה (37), ז'והאן קבאלי (77). לראן: עבדולאי דוקורה (33)

מונפלייה - אוויאן 1:1
למונפלייה: רמי קאבלה (43). לאוויאן: קווין בריגו (32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully