וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: פאר וגלושקו ניצחו בזוגות, ישראל שרדה בבית

אחרי הפסד של גלושקו וניצחון של פאר, הצמד הישראלי ניצח 4:6, 5:7 את קלפאץ' ויאקופוביץ' והבטיח שנה נוספת בבית איזורי 1

שחר פאר טניסאית ישראלית. איגוד הטניס, ניר קידר
עשתה את שלה בטורניר. פאר/ניר קידר, איגוד הטניס

אחרי התבוסה 3:0 לאוקראינה והניצחון 1:2 על אוסטריה, נבחרת הפדרציה של ישראל הצליחה היום (שבת) לשמור על מקומה בבית האירופי-אפריקאי 1 שנה נוספת בזכות ניצחון 1:2 על סלובניה. הפתיחה הייתה רעה מאוד כשיוליה גלושקו הפסידה למדורגת 276 בעולם, דלילה יאקופוביץ', 6:3, 2:6, 6:2 וישראל צנחה לפיגור 1:0 במפגש. לאחר מכן דאגה שחר פאר לאזן את התוצאה עם 1:6, 2:6, חלק על מאשה פשקיריץ' (265 בעולם), ובהמשך הצמד הישראלי גילה בגרות ויכולת טובה במפגש הזוגות בדרך לניצחון 4:6, 5:7 על אנדראה קלפאץ' ודלילה יאקופוביץ'.

בסיכומו של הטורניר, ישראל נמנעה ממשחקי פלייאוף על הישרדות בבית, אבל גם לא הצליחה לסיים במקום הראשון שהיה מוביל אותה לפלייאוף על העלייה לבית העליון 2.

גלושקו נראתה רע מאוד במערכה הראשונה, שמטה את שני משחקני ההגשה האחרונים שלה בסט והפסידה 6:3. במערכה השניה הצליחה הישראלית לחזור לעצמה, ואף שנזקקה לטיפול רפואי, הצליחה לנצח 2:6 ולכפות מערכה שלישית מכרעת. המומנטום חזר לצד הסלובני, כשיאקופוביץ' מיהרה לשבור ולעלות ל-0:3 מהיר. גלושקו נשברה פעם נוספת וצנחה לפיגור 4:0, הצליחה לחזור ל-4:2, אך לא יותר. זה נגמר ב-2:6 לסלובנית.

שחר פאר, יוליה גלושקו טניסאיות ישראליות. איגוד הטניס, ניר קידר
פתיחה מאוד מאכזבת, ההמשך מתוק. גלושקו יודעת למי היא צריכה להודות/ניר קידר, איגוד הטניס

פאר הצילה את המצב, כאשר הבדלי הרמות בינה ובין יריבתה הסלובנית היו ניכרים מאוד במערכה הראשונה, כשהישראלית ניצלה שלוש מארבע אפשרויות השבירה שלה כדי לשייט ל-1:6 מהיר. הישראלית פתחה את הסט השני בדיוק באותה נקודה בה סיימה את הראשונה, עם שבירה מהירה שאפשרה לה להכתיב את הקצב ולעלות ל-0:3. פשקיריץ' עוד הצליחה לצמק ל-4:2, אך לא יותר, ופאר סגרה עניין בדרך ל-2:6 בסט השני.

בהמשך הגיע כאמור משחק הזוגות שבו פאר וגלושקו ניצחו 4:6, 5:7 את אנדראה קלפאץ' ודלילה יאקופוביץ'. במערכה הראשונה הישראליות השיגו שבירה מהירה ועלו ל-0:2, ומיד לאחר מכן הן המשיכו במומנטום שסידר להם 0:4 חלומי. אלא שמכאן הסלובניות עקצו בחזרה עם שבירה, אך גלושקו ופאר סגרו 4:6. במערכה השנייה השבירה הראשונה הגיעה במשחקון הרביעי שהעלה את הישראליות ל-1:3. הסלובניות החזירו בשבירה משלהן בדרך ל-3:3. כך שני הזוגות שמרו על ההגשות עד למצב של 5:6 לגלושקו ופאר, שהשיגו שבירה בדיוק בזמן הנכון וסגרו 5:7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נבחרת הפדרציה של ישראל. איגוד הטניס, ניר קידר
עוד שנה באותו טורניר. הנבחרת חוגגת בסיום/ניר קידר, איגוד הטניס

בסיום משחק הזוגות, סיכמה פאר: "אני שמחה שניצחנו. אני עייפה מאוד. כל הכבוד ליוליה. היה לה משחק לא פשוט היום ובאה לזוגות ושיחקה טוב מאוד. יש לנו נבחרת מדהימה. כולם מעודדים ויש אחלה אווירה. ניצחנו גם היום וגם אתמול נבחרות טובות. אני שמחה שסיימנו במקום השני בבית. זו הייתה המטרה בסופו של דבר להישאר בבית, וזה מעולה".

קפטן הנבחרת, עמוס מנסדורף: "אני חושב שאם סדר המשחקים היה הפוך, היה לנו יותר סיכוי לעלות. הבנות שיחקו טוב יותר ממשחק למשחק, אבל לסיים במקום השני בבית קשה כזה זה בסדר גמור, ונקווה שבשנה הבאה נהיה טובים יותר ונעלה מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully