וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "זו האישיות שלי ולא אשנה אותה"

הישראלי התייחס לדרך עבודתו בסטנדרד ליאז': "לא מעניין אותי מה עושים אחרים בבלגיה". אמפוקו: "הוא מטריף אותנו"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
ממשיך בשלו, ובינתיים זה עובד. לוזון/GettyImages

אם התוצאות יילכו לטובתו, יוכל מחר (ראשון) גיא לוזון להגדיל את הפער של סטנדרד ליאז' בפסגת הליגה הבלגית ל-13 נקודות - יתרון גדול שספק אם יריבותיו יצמקו, אפילו עם הקיזוז המתקרב ובא. במהלך העונה החולפת הפך המאמן הישראלי לאחת הדמויות הצבעוניות בליגה הבלגית, וגם התקשורת המקומית עסקה בו לא מעט. כך קרה גם הבוקר, כשלוזון נשאל על כך שאחד משחקניו שפך עליו מים - ועל כך שדבר דומה לא היה קורה אצל מאמנים אחרים בליגה.

"אנחנו רק משחקים, זה קורה הרבה", השיב המאמן. "מה שמאמנים אחרים עושים בבלגיה זה לא ענייני. זו האישיות שלי, ואני לא הולכת לשנות אותה. אני פשוט עצמי. האווירה כאן משוחררת ואין לי בעיה עם זה, כל עוד השחקנים נותנים מעצמם 100 אחוז". לוזון, שנוהג להצטלם לאחר משחקים רבים עם אוהדים, נשאל האם זה נכון שמעולם לא סירב לתמונה, והשיב: "נכון, אני מעולם לא מסרב לאוהדים, אפילו אם אצטרך לעצור להצטלם כל חמישה מטרים. 25 אלף איש מגיעים לכל משחק שלנו ומכבדים אותנו, אז המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לכבד אותם בחזרה".

על אף האווירה המשוחררת, כשנאמר למאמן הישראלי כי היחסים הטובים עם שחקניו גורמים לכך שחלק מהם אולי לא מכבדים אותו, הוא השיב: "מי אמר לכם את זה? מי? זה לא נכון. אם השחקנים לא היו מכבדים אותי, לא היינו יכולים לשחק ככה, עם משמעת ברזל ושערים רבים. קבוצה בלי משמעת היא קבוצה לא יציבה. אני מכבד את השחקנים שלי והם מכבדים אותי. הזמנים בהם שחקנים היו צריכים להתנהג כמו בצבא הם מלפני עשרים שנה".

אמש קיבל לוזון מחמאות מאחד מכוכביו, פול ז'וזה אמפוקו, שאמר: "היו לי ארבעה מאמנים בסטנדרד ליאז', וגיא לוזון הוא החד ביותר. אף אחד לא קרוב אפילו לחצי ממה שהוא עשה. הוא נותן לנו טירוף, הוא גורם לנו להשתגע על המגרש".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully