וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי ייעדר מהדרבי. הסיבה: ניתוח בישבן

הכוכב הצרפתי נאלץ לעבור ניתוח בלתי צפוי, לא ישחק מול נירנברג (ש', 16:30, ס'2) וביום ראשון תיקבע תקופת ההיעדרות

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
כמה זמן הוא ייעדר? ריברי/AP

הדרבי של בוואריה, בין אלופת אירופה האימתנית באיירן מינכן לנירנברג הצנועה, ייערך מחר (שבת, 16:30, משולב בספורט 2) והערב קיבלה המארחת, שתנסה להדהים את המוליכה הבלתי מעורערת, קצת חדשות טובות מכיוון מעט מוזר.

פרנק ריברי, אחד משלושת הפיינליסטים בתחרות על כדור הזהב בשנה החולפת, לא ישחק בדרבי לאחר שעבר ביום חמישי ניתוח לתיקון כלי הדם בישבנו. בהודעה רשמית של באיירן נמסר: "הניתוח הפך להכרחי בהתרעה קצרה, כי החבלה שלו פגעה בעצב במקום. ריברי יישאר בבית החולים עד יום ראשון ויעבור בדיקה שלאחר ניתוח, שתאפשר לרופאים לקבוע את תקופה ההיעדרות שלו".

מאמן באיירן, פפ גווארדיולה, מסר: "אני מקווה שהוא ישוב לאימונים במהירות האפשרית". על פי השמועות, הצרפתי עלול להחמיץ גם את המשחק מול ארסנל. גארי ליניקר מיהר לצייץ: "ריברי עבר ניתוח בישבן. What a bummer!", משחק מילים על המילים "מבאס" ו"עכוז".

לקראת המשחק אמר הקשר הצעיר שארדן שאקירי: "נירנברג בכושר טוב מאז הפגרה ויעשו הכול כדי להפתיע אותנו. הם ישחקו באגרסיביות מהשנייה הראשונה ויגרמו לנו לחפש פתרונות". ג'רום בואטנג הוסיף: "היריבה שלנו עובדת קשה ומשחקת קשוח מאוד ואנחנו חייבים לבוא מוכנים. אין ספק שזה משחק מיוחד והאווירה תהיה מחשמלת. תמיד כיף לשחק בדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully