וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "מוריניו לא רוצה שהכישלון ייפול עליו"

מנג'ר סיטי בחר, לראשונה העונה, להתנגח ביריבו: "הוא אומר שהם 'סוס קטן'? הם הוציאו הכי הרבה כסף בעשור האחרון"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי, מאחוריו מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא מחבבים זה את זה במיוחד. מוריניו ופלגריני/GettyImages

למנואל פלגריני נמאס. מנג'ר מנצ'סטר סיטי חיכה, המתין בשקט ושמע את ז'וזה מוריניו עושה את מה שהוא יודע הכי טוב בעולם, מנהל מלחמות פסיכולוגיות. עכשיו, אחרי שהמיוחד הגדיר בתום ניצחון החוץ 0:1 על סיטי בשבוע שעבר את צ'לסי שלו כ"סוס הקטן" במירוץ האליפות מול סיטי, פלגריני התפנה להגיב בכל הכוח.

לקראת המפגש של קבוצתו מול נוריץ' במסגרת הפרמיירליג מחר (שבת, 17:00, משולב בספורט 1), הצ'ילאני פתח פה: "אם הם סוס קטן, זה רק כי המנג'ר שלהם חושב כך. אולי הם סוס קטן, אבל עשיר מאוד. זו הקבוצה שהוציאה הכי הרבה כסף בעשור האחרון, הוציאה הכי הרבה כסף בשנה האחרונה והוציאה הכי הרבה כסף בחלון ההעברות האחרון. אז כמו שאמרתי, הם מאוד עשירים".

בין פלגריני למוריניו קיימת מתיחות ארוכת שנים לאחר שהפורטוגלי החליף את הצ'ילאני כמאמן ריאל מדריד בקיץ 2010. זו הפעם הראשונה העונה בה פלגריני בוחר לענות לדברים שמנג'ר צ'לסי השמיע, לאחר שבשבועות הקודמים סירב לעשות זאת: "בשני המשחקים מולנו, צ'לסי הוכיחה שהיא חזקה ושיש לה שחקנים נהדרים. אני חושב שמוריניו פייבוריט לזכייה באליפות. הוא חושב שאם הוא יזכה הוא יקבל את התהילה, אבל אם הוא ייכשל, האחריות לא תיפול עליו. זו הדרך בה הוא מתנהג תמיד, כל אחד עושה מה שלדעתו טוב לקבוצה שלו. המאבק יהיה צמוד עד הסוף, גם מול ארסנל".

שבת באנגליה: כל המוליכות בפעילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully