וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידיץ': "אעזוב את מנצ'סטר יונייטד בסיום העונה"

הקפטן בן ה-32 הודיע רשמית: "רוצה לאתגר את עצמי מחדש, לא אשאר באנגליה". אינטר, יובנטוס ופיורנטינה מעוניינות בו

עוד עידן מסתיים במנצ'סטר יונייטד. הקפטן הוותיק נמניה וידיץ' הודיע רשמית על כוונתו לעזוב את השדים האדומים עם סיום חוזהו הקיץ, אחרי שהמועדון לא מיהר להציע לו חוזה חדש. הבלם הסרבי בן ה-32 מבוקש בעיקר באיטליה, כשאינטר נחשבת למועמדת העיקרית לקלוט אותו, וגם יובנטוס ופיורנטינה הוזכרו כמתעניינות בשירותיו.

"זו השנה האחרונה בחוזה שלי, והיו לי שמונה שנים נפלאות כאן", אמר וידיץ'. "התקופה שלי במועדון האדיר הזה תמיד ידורג כטוב בקריירה שלי. לא יכולתי לדמיין שאזכה ב-15 תארים וכמובן שלעולם לא אשכח את הלילה הפנטנסטי של הזכייה בליגת האלופות במוסקבה. אלו זיכרונות שתמיד יהיו איתי ועם האוהדים".

נמניה וידיץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
"לא דמיינתי שאזכה ב-15 תארים". נמניה וידיץ'/GettyImages, Michael Regan

"עם זאת, החלטתי להמשיך הלאה בסיום העונה", המשיך וידיץ'. "אני רוצה לאתגר את עצמי מחדש ולנסות למצות את השנים הבאות. אני לא שוקל להישאר באנגליה, כי מנצ'סטר יונייטד הוא המועדון היחיד כאן בשבילי, יש לי כמה אופציות ואבחר את המתאימה ביותר עבורי ועבור המשפחה שלי".

וידיץ' גדל בכוכב האדום בלגרד, ובגיל 20 עבר לספרטק מוסקבה שם שיחק שנתיים בסיומן נרכש על ידי אלכס פרגוסון. בשמונה שנותיו באולד טראפורד הוא רשם 201 הופעות ו-15 שערים, והיה שותף לזכייה ב-5 אליפויות (2007, 2008, 2009, 2011, 2013), שלושה גביעים (2006, 2009, 2010), חמישה מגיני הקהילה, גביע העולם לקבוצות וכמובן ליגת האלופות ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully