וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: משחק הזוגות הכריע, ישראל גברה על אוסטריה

גלושקו (שהפסידה ביחידות) ופאר (שניצחה) גברו על פאצ'ק ומאייר, קבעו 1:2 במפגש ושמרו על סיכוי להעפיל לשלב הבא

שחר פאר שחקנית נבחרת הפדרציה של ישראל. איגוד הטניס,
הביאה מעצמה יותר ממאה אחוז. שחר פאר/איגוד הטניס

נבחרת הפדרציה של ישראל גברה היום (חמישי) 1:2 על נבחרת הפדרציה של אוסטריה בטורניר שמתקיים בהונגריה ושמרה על סיכוי קטן להעפיל לשלב הבא. יוליה גלושקו נכנעה מול פטריסיה מאייר אכטלינר, אבל שחר פאר הצילה את המפגש עם ניצחון משכנע על איבונה מסבורגר ולבסוף גלושקו ופאר ניצחו את מאייר אכטלינר ותמירה פאצ'ק.

שחר פאר אמרה בסיום משחק הזוגות: "היה לי משחק מאוד קשה ביחידים גם מנטלי וגם פיזי, יוליה שיחקה 6 סטים והייתה ממש גמורה, וסוף סוף ניצחנו משחק זוגות קובע הרגשה כיפית, שיחקנו טוב לכל אורך המשחק. אנחנו נותנות את המקסימום בכל משחק, ואני מקווה שתהיה לכולנו שנה טובה".

הקפטן עמוס מנסדורף הוסיף: "זה ניצחון טוב עבורנו, אני חושב שהיה לנו סיכוי גם לנצח במשחק של יוליה אבל הכי חשוב שניצחנו בסיכום. אני מאוד גאה בבנות. שחר שיחקה מצוין היום ועזרה ליוליה המון בזוגות, הייתי קצת מודאג שיהיה להן קשה לשחק בזוגות, אבל הן התמודדו יפה מאוד. מחר יום מנוחה וזה חשוב מאוד עבורנו. וקראינה נראים כרגע במצב הכי טוב בבית אבל נראה מה יהיה ביום שבת".

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ניר קידר, איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
עוד משחק מאכזב שלה. יוליה גלושקו/מערכת וואלה! NEWS, ניר קידר, איגוד הטניס

גלושקו - מאייר אכטלינר 6:1, 4:6, 6:2

אחרי ההפסד לאוקראינה, גלושקו (90 בעולם), שהפסידה בשתי מערכות ביום הראשון של המשחקים, עלתה למפגש מול מאייר אכטלינר (81 בעולם). במערכה הראשונה הישראלית נשברה כבר במשחקון השני. גלושקו הצליחה לשמור על ההגשות במשחקון הרביעי וקיוותה לחזור, אבל יריבתה האוסטרית השיגה שבירה שנייה וסגרה את הסיפור עם 1:6.

במערכה השנייה למרות שבירה ראשונה של האוסטרית כבר במשחקון הראשון, גלושקו הצליחה להעלות את הרמה והחזירה בשבירה משלה ל-2:2. הישראלית המשיכה להפגין רוח לחימה והשיגה שבירה שנייה במשחק שהעלתה אותה ל-3:5. מאייר אכטלינר הצליחה לחזור עם שבירה משלה אבל גלושקו התגברה וחתמה 4:6.

במערכה השלישית גלושקו שברה במשחקון הראשון ועלתה ל-0:2, אבל מאייר אכטלינר החזירה בשבירה משלה ואיזנה ל-2:2. האוסטרית המשיכה מכאן עם המומנטום ושבירה בפעם השנייה במערכה וטיפסה ל-2:4 לפני שהשיגה שבירה נוספת וסגרה עם 2:6 קליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחר פאר עם יוליה גלושקו שחקניות נבחרת הפדרציה של ישראל. איגוד הטניס,
השילוב המנצח. פאר וגלושקו/איגוד הטניס

פאר - מסבורגר 5:7, 3:6

מיד לאחר ההפסד של גלושקו, פאר עלתה למגרש בהונגריה בכדי להציל את המפגש, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. במערכה הראשונה שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות במשחקונים הראשונים, אבל האוסטרית השיגה שבירה במשחקון הרביעי כדי לעלות ל-1:3 בדרך ל-1:4 משכנע. אלא שמכאן פאר העלתה את הרמה, ואחרי משחקון הגשה מוצלח היא החזירה בשבירה בדרך ל-4:4. פאר השיגה שוב שבירה, יריבתה שברה בחזרה ל-5:5, אבל מכאן פאר שברה שוב והשלימה ל-5:7.

את המערכה השנייה פאר פתחה עם שבירה, שמרה על ההגשות והגדילה להשיג שבירה נוספת שהעלתה אותה ל-0:3. אלא שמסבורגר לא ויתרה, שברה בחזרה להקטינה ל-3:1. פאר הציגה יכולת משכנעת ושברה שוב בדרך ל-1:4, אבל מלחמת השבירות נמשכה והאוסטרית חזרה ל-4:3. פאר לא נבהלה מהקאמבק, שמרה על משחקון ההגשות והשלימה ל-3:6.

שחר פאר עם יוליה גלושקו שחקניות נבחרת הפדרציה של ישראל. איגוד הטניס,
ניצחון דרמטי. פאר וגלושקו/איגוד הטניס

פאר וגלושקו - מאייר ופאצ'ק 4:6, 7:5, 3:6

פאר וגלושקו פתחו בהססנות את המשחק כאשר צמד האוסטריות השיגו שבירה במשחקון השני ויצרו לעצמם יתרון. הישראליות שברו בחזרה והשוו ל-2:2. משחקון רדף משחקון, ושני הצמדים שמרו על ההגשות עד 4:4 ומכאן פאר וגלושקו השיגו שני משחקונים נוספים, כולל שבירה אחת וסגרו 4:6.

במערכה השנייה מאייר ופאצ'ק נשברו כבר במשחקון הראשון, אבל החזירו עם שבירה ל-1:1. הקצב הטוב נמשך, והאוסטריות השיגו שבירה נוספת בדרך ל-1:4, אבל אז הגיעו רגעים טובים של ישראל והצמד זכה בשלושה משחקונים נוספים, כולל שבירה אחת, בדרך ל-4:4. המומנטום החיובי נמשך, והישראליות פשוט הציגו טניס נפלא שסידר להם שבירה נוספת שהפכה ל-4:5. הישראליות היו כבר קרובות לניצחון, אבל האוסטריות שברו ועלו ל-5:6. מכאן פאר וגלושקו נשברו שוב והפסידו 7:5.

במערכה השלישית האוסטריות אמנם פתחו טוב ושמרו על ההגשות, אבל מכאן רק הישראליות היו על המגרש. פאר וגלושקו שמרו והשיגו שבירה ראשונה במשחקון השלישי בדרך ל-1:2. השבירה השנייה הגיעה במשחקון החמישי שהעלה אותן ל-1:4. מאייר ופאצ'ק עצרו את הסחף והחזירו בשבירה ובהמשך הקטינו ל-4:3. לפאר וגלושקו זה הספיק והם המשיכו לניצחון 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully