וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אתלטיקו השמיעו קריאות גזעניות כלפי מרסלו

בסיום המשחק המתינו לברזילאי של ריאל מדריד כ-500 אוהדים שנהמו לעברו, וצעקו לו כשילדו איתו במגרש: "מרסלו הוא קוף"

שחקני ריאל מדריד, אלברו מוראטה, מרסלו, כריסטיאנו רונאלדו. AP
ולחשוב שהוא בכלל לא שיחק. מרסלו. במרכז/AP

ריאל מדריד אמנם השיגה אתמול (רביעי) את אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלה העונה כשהביסה בברנבאו 0:3 את אתלטיקו מדריד בחצי גמר המלך, אבל בספרד עסוקים היום באירועים החריגים שלאחר המשחק. ב"מארקה" מדווחים שמי שספג קריאות גזעניות מיד בתום המשחק הוא מגנה של ריאל מדריד, מרסלו.

הקריאות נשמעו כאשר האצטדיון כבר התרוקן וביציעים נותרו רק אוהדי אתלטיקו מדריד, שבחרו להוציא את זעמם על השחקן שחום העור. צלם של העיתון הספרדי תיעד את האוהדים צועקים לעבר השחקן הברזילאי "מרסלו הוא קוף" תוך שהוא ערך את אימון השחרור שלו. בהמשך הצטרף למרסלו גם בנו, באותו שלב הקניטו אותו אוהדי אתלטיקו כשצעקו לו: "מרסלו הוא לא אבא שלך".

צפו באירוע המכוער

מלבד ספרד, באנגליה שמו דגש על האירועים הללו כאשר ב"גארדיאן" וב"סקיי ספורטס" דיווחו על כך בהרחבה. חשוב להדגיש שהברזילאי כלל לא שיחק, אבל בכל זאת השתתף באימון השחרור בזמן שכ-500 אוהדים ביציע הצפוני הגדילו לבצע נהמות שהופנו אליו ונשמעו היטב באצטדיון המרוקן.

ובחזרה לכדורגל: אמיליו בוטרגניו, חבר הנהלת המועדון, התלהב מאוד מהיכולת של הבלאנקוס, ואמר על המשחק: "זה ללא ספק היה המשחק הכי טוב שלהם כקבוצה כשהגישה הסולידרית באה לידי ביטוי על ידי כל אחד מהשחקנים. השחקנים העניקו לנו משחק מרגש. אתלטיקו הגיעה רק למצב אחד לשער וגם הוא הגיע במצב נייח. השחקנים נתנו משחק לחימה והראו מחויבות".

גם חסה קיבל מחמאות משחקן העבר, עליו אמר: "במשחק כל כך קשה, כשיש לך גאון כמו חסה זה עושה את ההבדל. השער השני היה מעולה בגלל המחשבה שבו. המסירה מדי מריה הייתה מצוינת, אבל זה מכיוון שחסה רץ מ-35 מטר".

חסה עצמו אמר לאתר הרשמי של ריאל מדריד: "השער שהבקעתי נגד אתלטיקו היה שער יפה מאוד. אני חושב שזה אפשרי שאני אעמוד במטרה שלי להבקיע עשרה שערים, ואם אני אבקיע יותר, זה יהיה עוד יותר טוב. עד עכשיו היה לי מזל להבקיע נגד קבוצות מצוינות ובאצטדיונים טובים". לסיום הוא גם דאג להחמיא לקרלו אנצ'לוטי, ואמר: "אני מתרגש מההזדמנויות ואני מקווה שזה ימשיך. הניצחון ייתן לנו ביטחון למשחקים הקרובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully