וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון 12 רצוף לבאיירן, לאהם כבש אחרי 3.5 שנים

הקפטן הבקיע לראשונה מאז 2010, האלופה ניצחה 0:2 בדרבי את נירנברג. 1:5 לדורטמונד בחוץ על ברמן, לברקוזן ניצחה

פיליפ לאהם שחקן באיירן מינכן עם מריו מנדז'וקיץ'. GettyImages
חיכה זמן רב לשער הזה. פיליפ לאהם/GettyImages

באיירן מינכן ממשיכה לטייל במסע ההגנה על התואר, כשהערב (שבת) ניצחה 0:2 את נירנברג בדרבי הבווארי והחזירה את יתרונה בפסגה ל-13 נקודות. אפילו פיליפ לאהם כבש אחרי שלוש וחצי שנים. דורטמונד הביסה 1:5 בחוץ את ורדר ברמן החלשה, אחרי חמישייה שם גם בעונה שעברה. שלישיות לוולפסבורג ופרנקפורט, לברקוזן השנייה גברה אמש 0:1 בחוץ על בורוסיה מנשנגלדבאך.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן מעל מרווין פלאטנהארט שחקן נירנברג. Lennart Preiss, GettyImages
הקדים את השומר שלו וכבש. מריו מנדז'וקיץ'/GettyImages, Lennart Preiss

נירנברג - באיירן מינכן 2:0

הדרבי של בוואריה היה שייך גם הפעם לאלופת אירופה, שלא הפסידה לנירנברג מאז פברואר 2007. גם ללא פרנק ריברי שממתין לניתוח בישבן, באיירן מינכן הסתדרה בדרך לניצחון 12 ברציפות בבונדסליגה, למרות פתיחה טובה של נירנברג עם מספרת לקורה של הירושי קיוטאקה בדקה הרביעית ועוד הצלה לאחר מכן של מנואל נוייר. בדקה ה-18, כנגד מהלך המשחק, דויד אלאבה מצא את מריו מנדז'וקיץ' שהתגבר על השמירה והמשיך מהאוויר פנימה. אריאן רובן, שחזר להרכב הראשון, סובב כדור חופשי לקורה בדקה ה-32 ואת הריבאונד נגח תומאס מולר למשקוף. נירנברג קיוותה לחזור במחצית השנייה, אך מנדז'וקיץ' הוסיף לשער שלו גם בישול ופיליפ לאהם הרשית מקרוב. שער ראשון לקפטן מאז הפנדל שלו ב-0:3 של באיירן על סט. פאולי בדצמבר 2010, והוא עושה זאת במשחקו ה-250 במדי האלופה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הנריך מחיטריאן שחקן דורטמונד. Stuart Franklin, GettyImages
שבר בצורת ארוכה עם צמד נהדר. הנריך מחיטריאן/GettyImages, Stuart Franklin

ורדר ברמן - דורטמונד 5:1

בדיוק כמו החמישייה בעונה שעברה, סגנית אלופת אירופה שוב הכתה ללא רחם בוורדר ברמן החלשה, שלפחות הפעם השיגה שער מצמק. דורטמונד הגיעה גם ללא בלמה מאטס הומלס שחזר מהר מאוד לרשימת הפצועים, אך הסתדרה היטב בלעדיו וצימקה את הפער מלברקוזן השנייה לארבע נקודות. רוברט לבנדובסקי כבש ראשון אחרי בישול של מרסל שמלצר בדקה ה-26, והעלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה. בחלוף 15 דקות, הנריך מחיטריאן סיים מבצע אישי עם כדור מדויק לרשת ושבר בצורת אישית של כמעט חמישה חודשים עם שערו הרביעי העונה. הבלם הוותיק מנואל פרידריך נעץ את השלישי עם שער הבכורה שלו במדי דורטמונד, אחרי קרן של מרקו רויס, שבישל בהמשך באומנות בעקב למחיטריאן וזה השלים צמד אישי בדקה ה-62. לבנדובסקי עלה זמנית לראש טבלת המבקיעים עם ה-13 שלו בדקה ה-85, אחרי שדהר לרחבה, עבר את השוער והשלים צמד משלו, אך מאוחר יותר אדריאן ראמוס שכבש צמד בעצמו חלף על פניו בפסגת הכובשים. ברמן, שצימקה עם שער בכורה של הילד לבנט אייג'יג'ק בדקה ה-89, שקועה במאבקי התחתית.

טוני יאנצ'קה בורוסיה מנשנגלדבאך מול היונג מין סון לברקוזן. Dennis Grombkowski, GettyImages
ביצוע מושלם. יונג מין סון/GettyImages, Dennis Grombkowski

מנשנגלדבאך - לברקוזן 1:0

השנייה בטבלה נאבקת על מקום בליגת האלופות והשיגה ניצחון חוץ ענק מול אחת היריבות הישירות שלה, שאיבדה גובה במירוץ. לברקוזן התבססה במקום השני בטבלה בזכות משחק מבוקר ואחראי, ושער נהדר של הקוריאני יונג מין סון, שבדקה ה-62 קיבל את הכדור כ-20 מטרים מהשער ושלח אותו לפינה הרחוקה של מארק אנדרה טר סטגן חסר האונים. גלדבאך לחצה במשך דקות ארוכות, אך לא מצאה את הרשת של ברנד לנו המצוין. ניצחון ליגה שני ברציפות ללברקוזן, הפסד שלישי רצוף לגלדבאך.

משחקים נוספים:

וולפסבורג - מיינץ 0:3
לוולפסבורג: ריקי רודריגס (59 בפנדל), באס דוסט (66), לואיז גוסטבו (75)

פרנקפורט - בראונשוויג 0:3
לפרנקפורט: יוהאנס פלום (7), אלכסנדר מאייר (43), שטפן אייגנר (44)

פרייבורג - הופנהיים 1:1
לפרייבורג: ג'ונתן שמיד (68). להופנהיים: אנתוני מודסט (86)

המבורג - הרטה ברלין 3:0
להרטה: סמי אלגי (15), אדריאן ראמוס (23 ו-38)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully