וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת כיל תעניק חסות לגיא ברנע

במסגרת השת"פ, ברנע יקיים פעילות בקהילה, בפרויקט המועדוניות של כיל בנגב: "אני גאה שחברה כזו מאמינה בי"

גיא ברנע שחיין ישראלי עם דני חן משנה למנכ"ל כיל, יחסי החוץ של התאגיד. קרדיט: נטלי קדוש כהן, מערכת וואלה!
ברנע עם דני חן משנה למנכ"ל כיל, יחסי החוץ של התאגיד/מערכת וואלה!, קרדיט: נטלי קדוש כהן

חברת כיל הודיעה היום (חמישי) כי היא תעניק את חסותה לשחיין הישראלי גיא ברנע, אלוף ישראל ב-50 ו-100 מטר גב, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים ואף זכה ב-2010 ו-2012 במדליות ארד ב-50 מטר גב באליפות אירופה.

במסגרת שיתוף הפעולה, ברנע יקיים פעילות בקהילה, בפרויקט המועדוניות של כיל בנגב. במסגרת הפעילות יעלו נושאים כמו הצבת מטרות, פיתוח הרגלים מקדמים, התמודדות עם אכזבות, ועוד.

ברנע אמר: "אני שמח ומתרגש להצטרף למשפחת כיל, שמייצגת ערכים רבים שאני מזוהה איתם, ובנויה מאנשים איכותיים שרוצים לתרום בחזרה לקהילה. אני גאה שחברה כזו מאמינה בי ובחרה לאמץ אותי ולתמוך בי לאורך האתגרים שמצפים לי בשנה הקרובה. בחרנו במודל שיתוף פעולה ייחודי שבו גם אני יכול לתרום לקהילה באמצעות כלים שימושיים שלמדתי במהלך הקריירה ואני חושב שכל אחד בגיל צעיר יכול להשתמש בהם, לא משנה באיזה תחום. אני מקווה שעוד חברות ילכו בעקבות כיל ושעוד ספורטאים אולימפיים יקבלו חסות דומה ויתרמו מעצמם בדרך כזו או אחרת".

דני חן, משנה למנכ"ל כיל, יחסי החוץ של התאגיד; "עולם הערכים של כיל ושל גיא דומה מאוד; כמו גיא, גם כיל היא חלק מהנגב וחשוב לנו לתמוך בגיא שהחדשנות, ההתמדה, המקצועיות והשגת היעדים, הם נר לרגליו. גיא הוא ספורטאי ששואף קדימה ואנחנו גאים לסייע לו בדרכו להצלחות נוספות. אני בטוח שנוכל ללמוד אחד מהשני כך שגם אנחנו, גם גיא וגם ילדי 50 המועדוניות שאנו מאמצים במשך שנים, נרוויח. ההצלחה של גיא היא ההצלחה של כיל".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא ברנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully