וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' מוכנה לשלם 40 מיליון ליש"ט על ינוזאי

לאחר שההצעה הראשונה של הצרפתים נדחתה, הם מתכננים להיאבק על קשר יונייטד בכל הכוח. קוסטה, מנדז'וקיץ' ודזקו ברשימה של ארסנל לקראת הקיץ

עדנאן ינוזאי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
בדרך לצרפת? ינוזאי/AP, Jon Super

חלון ההעברות באירופה הסתיים בשבוע שעבר, אבל הקבוצות הבכירות של היבשת כבר חושבות רחוק. אחת מהן היא פריס סן ז'רמן, שבשנים האחרונות, מאז כניסת השייחים, קונה מכל הבא ליד וכעת, על פי דיווח ב"דיילי סטאר" האנגלי, סימנה לעצמה מטרה נוצצת וחדשה: עדנאן ינוזאי.

היהלום הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, שאמש (רביעי) חגג את יום הולדתו ה-19 בלבד, מבוקש מאוד בקרב אלופת צרפת, שהגישה עליו הצעה על סך 15 מיליון ליש"ט בחודש שעבר ונדחתה. כעת, אם להאמין לשמועות, ההצעה הזו תגדל עד ל-40 מיליון ליש"ט.

ינוזאי חתם על חוזה חדש במדי יונייטד באוקטובר האחרון והיו"ר אד וודוורד טען שהקשר לא למכירה, אולם יכול להיות שהסכום האסטרונומי יעשה את העבודה. פ.ס.ז', אותה מאמן אקס יונייטד לורן בלאן, תציע לינוזאי 100 אלף ליש"ט לשבוע, הרבה יותר מה-30 אלף לשבוע אותם הוא מרוויח כיום. באנגליה טוענים כי אם יונייטד, שנאבקת העונה בליגה תחת דייויד מויס, לא תצליח להעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה, ינוזאי עשוי לדרוש שחרור.

גם נמנייה וידיץ' הוותיק עושה את דרכו מחוץ למועדון. הבלם הסרבי בן ה-32 מועמד להצטרף לאינטר בעונה הבאה, לאחר שלא הגיע לסיכום על חוזה חדש עם יונייטד.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
התותחנים רוצים אותו. דייגו קוסטה/רויטרס

מוליכת הפרמיירליג, ארסנל, לא נחה אף היא. התותחנים חולמים על אליפות כבר העונה, אבל בונים בעיקר על העונה הבאה וארסן ונגר מתכנן לפתוח את הכיס. ב"דיילי מייל" טוענים כי עם תום מועד ההעברות של החורף, נותרו למנג'ר הצרפתי מספר מטרות, כאשר הוא רוצה לרכוש מגן ימני, קשר מרכזי וחלוץ בקיץ הקרוב.

השמות הבולטים ברשימה הם כמובן שחקני החוד: דייגו קוסטה מאתלטיקו מדריד, אדין דזקו של מנצ'סטר סיטי, מריו מנדז'וקיץ' מבאיירן מינכן וג'קסון מרטינס, שחקן פורטו. עוד מועמדים שעלו כאופציות לחיזוק הקבוצה הם יוליאן דראקסלר הצעיר משאלקה, שעסקת העברתו בחלון החורף נפלה ברגע האחרון ולוקאס פישצ'ק, המגן של דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully