וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:3 לרומא על נאפולי בחצי גמר הגביע

ז'רביניו (13) וסטורטמן (32, לחיבורים) כבשו, דה סנקטיס (46, עצמי) ומרטנס איזנו (70) וז'רביניו הכריע (88) את חצי הגמר הראשון

ז'רביניו רומא חוגג שער. AP
ז'רביניו חגג פעמיים/AP

לאחר שאמש (רביעי) עשתה אודינזה צעד קטן לעבר גמר הגביע האיטלקי, עם 1:2 ביתי במשחק הראשון מול פיורנטינה, הערב נערך הקרב הראשון מבין שניים בחצי הגמר המעניין יותר, כאשר השנייה בסרייה A, רומא, אירחה באולימפיקו את השלישית בטבלה נאפולי. הקרב הזה גם סיפק את הסחורה, כאשר הג'אלורוסי, שמחפשים עלייה לגמר שני ברציפות, אומנם ניצחו, אבל רק 2:3 ביתי בתום משחק מרתק עם שערים נהדרים. נאפולי תארח בשבוע הבא את הגומלין בסן פאולו עם הרבה מאוד אופטימיות ולאחר שהעיפה ברבע הגמר את הנציגה השנייה של הבירה, לאציו, היא תשמח לעשות זאת גם מול רומא. ז'רביניו (13, מבישול נהדר של טוטי) וקווין סטרוטמן (32, עם פצצה לחיבורים), סידרו יתרון מבטיח, אבל מורגן דה סנקטיס כבש שער עצמי אומלל (46) ועוד ביצוע מצוין מצד המחליף דריס מרטנס (70) קבעו שוויון. בסופו של דבר, ז'רביניו (88) ניצח, אבל הגומלין יהיה מותח מאוד.

גונסאלו היגואין נאפולי חוגג שער. AP
שני שערי חוץ לנאפולי. היגואין/AP

דקה 5: אינסינייה העביר רוחב, דה רוסי ניקה מהקו.

דקה 13: גול! כדור עומק מבריק של טוטי מצא את ז'רביניו, שהקפיץ בחוכמה מעל ריינה ומול שער ריק כבש, 0:1.

דקה 21: טוטי ירה מחוץ לרחבה, ריינה הדף.

דקה 30: היגואין גבר על השומר שלו והעביר לרוחב, קאייחון פספס רק בקצת.

דקה 32: גול! איזה גול! קווין סטרוטמן התנהל עם הכדור מכיוון מרכז המגרש וירה פצצה אדירה מ-25 מטרים, היישר לחיבורים של ריינה חסר האונים, 0:2.

דקה 41: אינסינייה בחן את דה סנקטיס עם כדור מסוכן מפינת הרחבה, השוער קלט היטב.

דקה 42: ז'רביניו השאיר למייקון, שמול השוער מצא רק את הרשת החיצונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קווין סטרוטמן רומא חוגג שער. AP
איזה ביצוע מושלם. סטרוטמן/AP

דקה 46: גול! איזו פתיחה למחצית השנייה. היגואין הגיע לזווית בלתי אפשרית ושלח רוחב, הכדור פגע בבנעטיה, הטעה את דה סנקטיס והלך לרשת. שער עצמי אומלל של השוער, רק 1:2 לרומא.

דקה 52: ליאייץ' בחן את ריינה, הספרדי הציל לקרן.

דקה 54: עוד ניסיון של ליאייץ', בערך מאותה נקודה, הפעם מחוץ למסגרת.

דקה 62: אינסינייה המשיך להיות פעיל והבעיטה האקרובטית שלו נעצרה אצל דה סנקטיס.

דקה 70: גול! שוויון באולימפיקו. מרטנס המחליף מסר להיגואין, הכדור חזר אליו והוא דהר איתו דרך כל ההגנה עד שניצב לבד מול דה סנקטיס ומשם שלח בעיטה חזקה לרשת, 2:2 גדול של נאפולי.

דקה 88: גול! פלורנצי ביצע דאבל פס חכם עם פיאניץ' והכניס עומק לז'רביניו, שמול ריינה בעט עם כל הלב פנימה, השלים צמד וקבע 2:3 דרמטי.

דקה 90+1: גולאם ירה כדור חופשי מ-30 מטר, דה סנקטיס הדף.

רומא: מורגן דה סנקטיס, מייקון, מהדי בנעטיה, לאנדרו קסטאן, ואסיליס טורוסידיס, ראג'ה נאינגולן (מיראלם פיאניץ', 60), דניאלה דה רוסי, קווין סטרוטמן, אדם ליאייץ' (אלסנדרו פלורנצי, 72), פרנצ'סקו טוטי (מתיאה דסטרו, 65), ז'רביניו.

נאפולי: פפה ריינה, כריסטיאן מאג'ו, פדריקו פרננדס, ראול אלביול, אנתוני רבייר (פאוזי גולאם, 24), גוקאן אינלר, ז'ורז'יניו, לורנצו אינסינייה, מארק האמשיק (דריס מרטנס, 66), חוסה קאייחון, גונסאלו היגואין (ואלון ברהאמי, 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully