וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם הודיע: מקים קבוצת כדורגל חדשה במיאמי

האנגלי ייקח חלק בהרחבת ה-MLS, הקבוצה תיכנס לליגה ב-2017: "השחקנים הטובים בעולם פנו אליי עם רצון לשחק כאן"

צפו בבקהאם מודיע על רכישת הקבוצה

דייויד בקהאם, כוכב העבר האנגלי, הופך לבעלים. הקשר, שפרש בתום העונה שעברה במדי פריס סן ז'רמן, הודיע היום (חמישי) באופן רשמי כי הוא יהיה חלק מקבוצת רוכשים שתקים קבוצה חדשה במיאמי, במסגרת הרחבת ליגת הכדורגל האמריקאית, ה-MLS.

הקבוצה החדשה היא השנייה בתולדות העיר מיאמי, לאחר שמיאמי פיוז'ן שיחקה בעיר בין השנים 1998 ל-2001. "למה דווקא מיאמי?", נשאל בקהאם במסיבת העיתונאים החגיגית. "למה לא?", הוא ענה, "אני משוכנע שנצליח. העיר מוכנה לקבוצת כדורגל. אני רוצה להתחיל מאפס ושזה יהיה פרויקט אישי עבורי".

אם אתם מתכננים לקנות כרטיס כדי לראות את הקבוצה החדשה, כדאי שתחכו עוד קצת, שכן היא אמורה להצטרף לליגה רק ב-2017, שכן האצטדיון שלה עדיין בשלבי בנייה ראשוניים ונתקל לאחרונה בבעיות גדולות.

בקהאם צפוי להשקיע מהונו הפרטי 15 מיליון ליש"ט, שיקנו לו 25 אחוזי שליטה במועדון: "נממן את עצמנו, גם בכל הקשור לבניית האצטדיון", הבהיר הכוכב, ששיחק בליגה, במדי לוס אנג'לס גלאקסי, בין 2007 ל-2012 (עם שתי השאלות למילאן) וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות רצופות.

בקהאם הוסיף: "עוד יהיו כמה מהמורות בדרך, אבל נהפוך את הקבוצה הזו לא רק לטובה ביותר בארצות הברית, אלא לשם גדול בכל העולם. אנחנו רוצים שמיליונים יאהבו את הקבוצה הזו. אנחנו רוצים להביא כמה מהשחקנים הטובים ביותר בעולם. היה לי את העונג לשחק עם כמה מהם וחלקם כבר שאלו אותי מתי הקבוצה תוקם ואיך הם יכולים להגיע ולהיות חלק ממנה".

דייויד בקהאם עם צעיף של קבוצת הכדורגל של מיאמי. AP
קבוצה חדשה. בקהאם/AP
אוהדים במיאמי חוגגים לאחר שדייויד בקהאם הודיע על הקמת קבוצת כדורגל בעיר. AP
יש כבר אולטראס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully