וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה לנאתכו במדי פאוק סלוניקי

הקשר נכנס כמחליף וכבש כעבור ארבע דקות ב-0:5 מול אופי כרתים. הופעת בכורה לבן שבת, קולאוטי הרשית את ה-12 שלו

ביברס נאתכו כבש הערב (רביעי) את שער הבכורה במדי פאוק סלוניקי. הקשר נכנס כמחליף בדקה ה-70, במצב של 0:2, ומיד לאחר ארבע דקות כבש את השלישי של פאוק, בדרך ל-0:5 מול אופי כרתים. ביברס קיבל כדור מסטפנוס אתנסיאדיס, וסיים באלגנטיות מול השוער, לעיני הקהל הביתי הנלהב בטומבה. פאוק מדורגת במקום השני בליגה, בפיגור של 14 נקודות אחרי המוליכה אולימפיאקוס.

* אחרי שרשם שתי דקות ראשונות בליגה היוונית בסוף השבוע, עשהאל בן שבת פתח לראשונה בהרכב של פנתראקיקוס, שניצחה 0:1 את פלטניאס במסגרת המחזור ה-23 בליגה היוונית. בן שבת שיחק 90 דקות כאחד משלושת הבלמים של פנתראקיקוס, שהשיגה את ההכרעה הודות לשער אנטוניס לדאקיס בדקה ה-70. פנתראקיקוס עם 34 נקודות במקום השישי.

* רוברטו קולאוטי כבש הערב את שערו ה-12 בליגה הקפריסאית, אבל אנורתוזיס פמגוסטה החמישית הפסידה 2:1 בבית למדורגת שלישית אפואל ניקוסיה. קולאוטי השווה בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-76 אחרי ניסיון ראשון של משה אוחיון, אך אפואל השיגה הכרעה בחלוף חמש דקות. אוחיון פתח גם הוא בהרכב וכמו קולאוטי שיחק 90 דקות, עמית בן שושן לא שותף.

* חיים מגרלשווילי וחסן אבו זייד השלימו היום 90 דקות בהרכבה של א.א.ק לרנקה, שהפסידה במחזור אמצע השבוע בחוץ 2:0 לסלאמינה. המגן השמאלי אף קיבל כרטיס צהוב במהלך המשחק, כשקבוצתו נותרה במקום השביעי עם 27 נקודות מ-20 משחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבש והפסיד. רוברטו קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully