וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האלימות: משחקי הצפון בליגה ב' יבוטלו בסופ"ש

כנס יערך ביום שישי בהשתתפות ראשי ההתאחדות, המועדונים והקפטנים. מנכ"ל ההתאחדות: "יחד נצליח למגר את האלימות"

רותם קמר, סמנכ"ל ההתאחדות. ברני ארדוב
"אני משוכנע כי המפגש הקרוב יניב תרומה משמעותית מבחינה ספורטיבית, ערכית, חברתית וחינוכית לכדורגל ולחברה הישראלית, שתסייע בתיקון מה שהשתבש לאחרונה". רותם קמר/ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל החליטה היום (רביעי) לבטל את משחקי המחזור הקרוב במחוזות צפון א' וצפון ב' בליגה ב' וכן במחוז גליל עליון בליגה ג' בעקבות מקרי האלימות האחרונים. בשאר המחוזות בליגה ג' יש פגרה בסוף השבוע הקרוב.

במקום המשחקים, יערך ביום שישי הקרוב בשעה 14:30, השעה שבה אמורים היו להיפתח מרבית המשחקים, כנס עיון והסברה בנושא מיגור האלימות לכדורגל באצטדיון העירוני בנשר. בכנס ייקחו חלק ראשי ההתאחדות, ראשי המועדונים והקפטנים של הקבוצות במחוזות המדוברים.

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר: "אנחנו משוכנעים כי יחד נצליח למגר את האלימות ולהוקיע את מי שהפכו אותה לאיום על המשחק שאנחנו כל כך אוהבים. בכל מקום בו יהיו גילויים של אלימות, תוכיח ההתאחדות לכדורגל לכולם כי היא תמצא שותפים נאמנים למאבק בנגע המאיים. ההחלטה על עצירת המשחקים תאפשר לכולנו להעלות רעיונות כיצד לבטל את המגמה השלילית הזאת. הכנס הוא נדבך נוסף במאבק שלנו באלימות, יחד עם הקפדה יתרה מצד תובע ההתאחדות ובתי הדין המשמעתיים, כמו גם גורמי אכיפה וחוק שיצטרפו אלינו. אני משוכנע כי המפגש הקרוב יניב תרומה משמעותית מבחינה ספורטיבית, ערכית, חברתית וחינוכית לכדורגל ולחברה הישראלית, שתסייע בתיקון מה שהשתבש לאחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully