וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר משנה: ג'ף רוזן נחת בישראל

5.2.2014 / 10:35

הבעלים של מכבי חיפה הגיע ארצה אחרי שהעדיף להישאר בארצות הברית בזמן שנחקרה פרשת החוזים הכפולים

ג'ף רוזן, הבעלים של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב איתנו. רוזן/אדריאן הרבשטיין

יותר משנה אחרי פיצוץ פרשת החוזים הכפולים, הבעלים האמריקאי של מכבי חיפה ג'ף רוזן נחת הבוקר (רביעי) בישראל. לאורך כל התקופה מאז שנחשפה הפרשה, ישב רוזן בביתו במיאמי, ועל אף שמועות שיגיע למשחק הגמר בעונה שעברה, בה זכתה קבוצתו באליפות היסטורית, הוא בושש להגיע. רוזן צפוי להישאר בארץ למשך מספר שבועות, ואמור להמריא עם הירוקים למשחק היורוקאפ בשבוע הבא בצ'כיה, נגד נימבורק.

כזכור, בשנה שעברה נחשף שמכבי חיפה החתימה את כל שחקניה האמריקאים, וכן את המאמן בראד גרינברג על חוזים כפולים. בחוזה שהופקד בבקרת התקציבים נרשם סכום מסוים, ובנוסף הוחתמו השחקנים והמאמן על חוזה נוסף בארצות הברית, שהשלים את שכרם. על פי טענת אנשיו של רוזן, המהלך מקובל בארצות הברית לצורך תכנון מס, אך הוא לא התקבל בישראל ונפתחה חקירה של רשות המיסים, כשבסיומה נקנסה חיפה. כמו כן נקנסה הקבוצה על ידי איגוד הכדורסל.

בקבוצה ממשיכים לחכות לשחרורו הבינלאומי של הפורוורד-סנטר החדש אדריאן הנינג. כזכור, איגוד הכדורסל המקסיקני הודיע למקבילו בארץ כי לשחקן יש חוזה חתום בקבוצת טורוס, מה שמונע ממנו לשחק בחיפה. הנינג נחת אמש בישראל, ויערוך היום את אימון הבכורה שלו במדים הירוקים. במועדון מקווים להסדיר את הנושא בקרוב, כדי שיוכל לשחק כבר במשחק הליגה הקרוב בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully