וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: גלושקו ופאר הפסידו לאוקראינה

גלושקו נוצחה 6:2, 7:6 ע"י קיצ'נוק, פאר 6:1, 6:4 מול סביטולינה וגם בזוגות הגיעה תבוסה. ניצחון לסלע בזאגרב

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. צילום: ניר קידר, איגוד הטניס,
התפרקות. יוליה גלושקו/צילום: ניר קידר, איגוד הטניס

אחרי שלוש שנים ברציפות שבהן אירחה את טורניר גביע הפדרציה, נבחרת הפדרציה של ישראל פתחה את הופעתה במשחקי הבית האירופי-אפריקני 1 בהונגריה ברגל שמאל מול נבחרת אוקראינה, ונוצחה 3:0. הראשונה שעלתה על המגרש היא אלופת ישראל, יוליה גלושקו (90), שהפסידה לאוקראינית נדיה קיצ'נוק (103) 6:2, 7:6. בהמשך גם שחר פאר (86 בעולם) רשמה הפסד מול אלינה סביטולינה (39) 6:1, 6:4. בזוגות, גלושקו ופאר חטפו 6:3, 6:1 תוך 65 דקות מהצמד האוקראיני.

הנבחרת שתסיים במקום הראשון בכל אחד מארבע הבתים תעפיל לפלייאוף על העלייה לבית העליון 1. אם הנבחרת תסיים במקום האחרון, היא תתמודד בפלייאוף נגד הירידה לבית האירופי-אפריקני 2. יחד עם נבחרת ישראל ואוקראינה נמצאות בבית ג' גם אוסטריה וסלובניה.

* דודי סלע (78 בעולם) העפיל היום לשמינית הגמר בטורניר זאגרב (485 אלף יורו) אחרי ניצחון על לוקאש רוסול הצ'כי (49 בעולם) 3:6, 6:7. בסיבוב הבא יחכה לישראלי הבכיר לוקאש לאקו הסלובקי (102 בעולם) שגבר בסיבוב הראשון 4:6, 4:6 על יאן-לנארד שטרוף הגרמני.

נדיה קיצ'נוק טניסאית אוקראינית. צילום: ניר קידר, איגוד הטניס,
גילתה עליונות לאורך כל המשחק. קיצ'נוק/צילום: ניר קידר, איגוד הטניס

יוליה גלושקו (90 בעולם) - נדיה קיצ'נוק (103 בעולם) 6:2, 7:6

המערכה הראשונה נפתחה טוב מבחינת גלושקו עם משחקון מושלם, אבל השבירה של האוקראינית הגיעה במשחקון השלישי, שבירה שהכניסה את קיצ'נוק למומנטום שאפשר לה לעלות ל-1:3. קיצ'נוק השיגה שבירה שנייה שסללה את דרכה ל-2:6 חלק.

במערכה השנייה גלושקו השיגה שבירה מוקדמת, הראשונה שלה במשחק, כדי לעלות ל-0:2 ול-1:3. קיצ'נוק החזירה בשבירה משלה, אבל הישראלית לא איבדה את הראש, חזרה לשמור על ההגשות וטיפסה ל-4:5. המשחקון העשירי היה ארוך מאוד, גלושקו הגיעה לחמש נקודות מערכה, אבל פספסה את כולן בדרך ל-5:5 ובהמשך לשובר שוויון. גלושקו כבר הובילה 0:3, אבל האוקראינית איזנה ל-3:3, והמשיכה ל-4:7 בדרך לניצחון במשחק כולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הטניסאית הישראלית שחר פאר באליפות אוסטרליה. Chris Hyde, GettyImages
קרסה במערכה הראשונה. שחר פאר/GettyImages, Chris Hyde

שחר פאר (86 בעולם) - אלינה סביטולינה (39) 6:1, 6:4

בפתיחת המערכה הראשונה פערי הרמות באו לידי ביטוי כשפאר נשברה במשחקון הראשון ופיגרה בהמשך 2:0. הישראלית השיגה את המשחקון הראשון שלה, אבל נשברה בהמשך כשיריבתה האוקראינית טיפסה ל-1:4 ושייטה משם ל-1:6 מצוין מבחינתה.

במערכה השנייה פאר ניצחה במשחקון הגשה שלה, אבל כשהייתה לה הזדמנות להשיג שבירה, היא איבדה שלוש נקודות שבירה וסביטולינה הובילה 1:2 ואף השיגה שבירה נוספת שהעניקה לה יתרון 2:4. פאר הייתה קרובה להשיג שבירה שהייתה מחזירה אותה להתמודדות, אבל האוקראינית חזרה מפיגור ל-2:5. סביטולינה חשבה לסגור את הסיפור, אבל פאר שמרה על ההגשות וסיפקה שבירה מצוינת שהקטינה ל-5:4. זה לא הספיק, פאר נשברה שוב והפסידה 6:4.

הקפטן עמוס מנסדורף אמר בסיום המשחק: "המשחק של שחר היה מאכזב אבל לא הפתעה גדולה. היה לה קשה. היא לא בשיא הכושר ושיחקה מול שחקנית מצוינת. המשחק של יוליה היה פספוס. היו לה הזדמנויות לחזור ולא הצליחה. בסך הכול אנחנו מסכמים משחק מאכזב. אני מקווה שבזוגות יהיה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully