וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה עדיין ראשונה, ניצחון יוקרתי לגליל

מוליכת הטבלה דילגה בקלות מעל באר יעקב החלשה והביסה 75:99. 85:99 לגליל על רמת גן בקרב צמרת, ניצחון גם לעפולה

מאמן מכבי הוד השרון רועי חגאי. קובי אליהו
שחקניו לא מקבלים משכורות, אך ממשיכים לנצח. רועי חגאי/קובי אליהו

המחזור ה-17 בליגה הלאומית הושלם הערב (שלישי) עם שבעה משחקים, ובצמרת נשמר הסטטוס קוו. נהריה נותרה במקום הראשון אחרי 75:99 קליל על באר יעקב החלשה. גליל עליון עדיין דולקת אחריה בעקבות ניצחון יוקרתי על עירוני רמת גן, וגם הפועל עפולה במקום השלישי לאחר 81:89 על קרית אתא.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אבישי גורדון. נמרוד סונדרס
ניצחון יוקרתי. גורדון/נמרוד סונדרס

מכבי באר יעקב - עירוני נהריה 99:75

כתבנו אור שקדי מסר ששחקני נהריה שיחקו על אף שלא קיבלו משכורת למעלה מחודש, ובינתיים, זה לא ממש מפריע להם לנצח. מוליכת הליגה לא התקשתה גם הפעם, ורשמה ניצחון קל על היריבה מהתחתית, שספגה הפסד שמיני רצוף. הקבוצה של רועי חגאי שמה רגל על הגז כבר מהפתיחה, פתחה פער דו ספרתי במחצית הראשונה וניצלה את המחצית השנייה כדי לבסס את היתרון. ערן אסנטי הוביל את רשימת הקלעים של הסגולים עם 16 נקודות, דינמה אודיקוסה ועידו סטולרו הוסיפו 15 כל אחד, אך המצטיין היה שוב נייט מילר, שהתקרב לטריפל דאבל, ורשם שורה סטטיסטית מרשימה, עם 12 נקודות, 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. 34 נקודות של לואיס לא סייעו למפסידה.

הפועל גליל עליון - רמת גן 85:99

ניצחון יוקרתי לגליל, בקרב צמרת בין השנייה לשלישית בטבלה. החבורה של זיו ברתנא חזרו למסלול הנצחונות אחרי ההפסד המפתיע בשבוע שעבר לאשקלון, אך עדיין מפגרת במשחק אחד אחרי נהריה המוליכה. אחרי רבע ראשון התקפי וקצבי, שהסתיים ביתרון 28:33 לגליל, פתחו הביתיים פער דו ספרתי ולא הסתכלו לאחור עד לבאזר. אריק ארטלי הצטיין עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד שדיוויד לאבו תרם 22 ו-8 משלו. שי זלץ הצעיר היה נהדר עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים. מרק טינדל רשם 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 ריבאונדים אצל המפסידה.


הפועל עפולה - אליצור קרית אתא 81:89

עפולה חוזרת לנצח אחרי ההפסד המאכזב לרמת גן במחזור הקודם, ומבססת את עצמה במקום השלישי בטבלה. ביתיים לא ליקקו דבש במשחק הביתי מול החבורה מהקריות, והבטיחה את הניצחון רק בזכות התעלות התקפית ברבע האחרון, בו קלעו בסך הכל 29 נקודות. עפולה נהנתה ממשחק שיא של ג'ף אלן, שקלע 24 נקודות אך בעיקר הוריד לא פחות מ-24 (!) ריבאונדים ושלט באופן אבסולוטי מתחת לסלים. איתי גרינבוים קלע 17 ומסר 5 אסיסטים. ג'רמי אלן מקרית אתא הצטיין בעפולה עם 27 נקודות, נניקשווילי הוסיף 16 נקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל תל אביב ג'ף אלן מאוכזב. מגד גוזני
הצגה גדולה. ג'ף אלן/מגד גוזני

תוצאות נוספות:

קרית טבעון - הוד השרון 65:80

כפר סבא כוכב יאיר - רמת השרון 77:82

אליצור אשקלון - הפועל מגדל העמק 69:84

אליצור יבנה - אליצור רמלה 92:88

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully