וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל לאודרופ פוטר מסוונסי

המנג'ר שניצח פעם אחת ב-10 משחקיו האחרונים וסומן כהבטחה, שילם את מחיר הכישלון, גארי מונק יחליפו

שחקני סוונסי מניפים את מיכאל לאודרופ, גמר גביע הליגה. Scott Heavey, GettyImages
התמונה הזו צולמה רק בשנה שעברה, אחרי זכיה בגביע הליגה. היום הוא הולך הביתה. לאודרופ/GettyImages, Scott Heavey

מאמן סוונסי מיכאל לאודרופ פוטר הערב (שלישי) מתפקידו, זאת לאחר התקופה הרעה שעוברת על המועדון. הברבורים מדורגים במקום ה-12 בפרמיירליג, אך בעשרת המחזורים האחרונים ניצחו רק פעם אחת, כשההפסד 2:0 לווסטהאם מהתחתית במחזור האחרון ככל הנראה היה הקש ששבר את גב ההנהלה, וגרם לה להיפרד מהמנג'ר שהוזכר בקיץ כמועמד להחליף את טיטו וילאנובה בברצלונה.

"זו החלטה שקיבלנו בלית ברירה, אבל החלטה שהתקבלה עם האינטרסים הטובים ביותר של סוונסי ואוהדיה", אמר יו"ר המועדון יו ג'נקינס. "זו הפעם הראשונה מזה 10 שנים שהמועדון נפרד ממאמן בצורה כזו, אבל היינו חייבים לעצור את חוסר הוודאות סביב הקבוצה והאפשרות שמיכאל יישאר איתנו לטווח הארוך. נפגשתי איתו היום בנסיון לתמוך בו ולהבין איך אנחנו יכולים להשיג את התוצאות שאנחנו צריכים ב-14 המחזורים שנותרו, אבל אחרי הרבה מחשבה, הרגשתי שאנחנו צריכים להמשיך הלאה כמועדון כדורגל מאוחד. אנחנו מודים למיכאל על העבודה שלו ב-18 החודשים האחרונים ומאחלים לו הצלחה בעתיד".

לאודרופ, גדול שחקני נבחרת דנמרק בכל הזמנים, שכיכב כשחקן בברצלונה, ריאל מדריד, יובנטוס, לאציו ואייאקס, החל את קריירת האימון שלו כעוזר בנבחרת הדנית ב-2000, וכעבור שנתיים התמנה למאמן הראשי בברונדבי, משם עבר ב-2007 לחטאפה. אחרי שנה מוצלחת בקבוצה הקטנה ממדריד הוא מונה למאמן ספרטק מוסקבה, בה החזיק כחצי עונה לפני שחזר לספרד ואימן את מאיורקה, אותה עזב לטובת סוונסי. בעונתו הראשונה באנגליה הוליך את הקבוצה הקטנה מוויילס למקום התשיעי בליגה, לזכיה בגביע הליגה ולהשתתפות בליגה האירופית, לראשונה בתולדותיה.

מי שיחליף את לאודרופ, לפחות באופן זמני, הוא קפטן הקבוצה עד העונה שעברה, גארי מונק בן ה-34, שרשם 226 הופעות במועדון.

אדן הזאר שחקן צ'לסי מול גארי מונק שחקן סוונסי. GettyImages
יעמוד באופן זמני על הקווים. מונק מול הזאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully