וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי פוי על סל הניצחון: "הרגשתי צמרמורות בכל הגוף"

רנדי פוי ודנבר חגגו את השלשה הדרמטית, ג'ואקים נואה התפרץ על השופטים והתנצל, לברון שוב סיפק פלופינג, דווין וייד חוזר

דנבר נאגטס חוגגים את סל הניצחון של רנדי פוי. David Zalubowski, AP
איזו חגיגה. דנבר/AP, David Zalubowski

אין ספק שרנדי פוי אחראי לסל הגדול של הלילה (בין שני לשלישי), כשקבר שלה גדולה על הבאזר שהעניקה לדנבר ניצחון דרמטי, 115:116 על לוס אנג'לס קליפרס. הנאגטס הוציאו כדור אחרון כשנותרו 6.2 שניות לסיום, ונדמה היה שהם מתנהלים באיטיות מוזרה, עד שפוי קיבל את הכדור ושחרר אותו תוך כדי תנועה, והשחיל אותו פנימה כדי לחגוג ניצחון מתוק.

"בן אדם, איזו מהומה", אמר פוי אחרי החגיגה על הפרקט כשחבריו הצוהלים התנפלו עליו, "זה פשוט וואו, צמרמורות עברו לי בגוף, כולם קפצו עליי. אני חושב שמישהו ממש פגע לי ברגל, אבל בקושי הרגשתי את זה. לא הרגתי כלום. זו פשוט תחושה אדירה".

הנאגטס התגברו על ערב אדיר של בלייק גריפין, שקלע 26 נקודות וקלט 11 כדורים חוזרים. "זה היה נהדר לראות שסוף סוף הדברים הולכים לכיווננו", אמר מאמן דנבר בריאן שואו, "החבר'ה שלנו נלחמו כל הלילה, הצלחנו לנצח למרות משחק ענק של גריפין וקרופורד מהספסל".

רנדי פוי שחקן דנבר נאגטס. AP
אח איזה לילה. האח פוי/AP

עוד הלילה ב-NBA:

* ג'ואקים נואה התפרץ הלילה בצורה יוצאת דופן על השופטים, אחרי שספג עבירה טכנית שנייה והורחק במהלך ההפסד של שיקגו 99:70 לסקרמנטו (בניצחון הראשון של הקינגס אחרי שמונה משחקים). נואה נופף באצבע מאיימת לעבר השופטים, וקרא "פאק יו", כשהוא מתעקש להפנות את זה לכל אחד מהם. אחר כך הוא התנצל. "אני מאוד מאוכזב, לא הייתי צריך להתנהג ככה", אמר, "אני מתנצל, אני באמת מצטער, לא הייתי צריך להגיד את זה". שיקגו סיימה את הערב ההתקפי האומלל שלה עם 70 נקודות עלובות ב-28 אחוזים מהשדה. "אין ספק שהייתי מאוד מאוכזב מהמשחק שלנו", אמר נואה, "אבל גם זה לא תירוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

* מיאמי רשמה ניצחון חמישי בשישה משחקים, 96:102 על דטרויט, והבשורה החשובה ביותר של האלופה היה הכושר של דווין וייד. פלאש קבר 30 נקודות מרשימות, ונראה שוב בשיאו. מיאמי פיתחה תלות מוחלטת ביכולת של לברון ג'יימס (שסיים הלילה עם 24 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים), אבל הלילה גם כריס בוש היה מצוין (17 נקודות), ומיאמי במאזן 0:5 כששלושת הכוכבים קולעים 70 נקודות ומעלה (בפעמיים הקודמות שזה קרה, וייד סיים כקלע הבולט). ועם זאת, למרות "תקרית הטריפל דאבל", בחלקים מהתקשורת האמריקאית המשיכו להתמקד דווקא בפלופינג של לברון.

בכל אופן, הלהיט של מיאמי היה וייד, שסבל מפציעה לאחרונה, במשך ארבעה משחקים היה בחוץ, ומול סן אנטוניו רק עלה מהספסל. עכשיו הוא חזר לחמישייה, מול הניקס הוא קלע 10 מ-15 מהשדה בדרך ל-22 נקודות, ובמשחקים האחרונים וייד עומד על 65 אחוזי קליעה, עם 30 מ-46 מהשדה. "לא הייתה תחושה של פאניקה", אמר אריק ספולסטרה על הפציעה של וייד, "רצינו יותר מכל שהוא יחזור לשגרה. כך הוא הצליח לעבוד קשה באימונים ולהתחזק, וזה השתלם לנו". גם לברון רואה ש"בשבוע האחרון הוא החזיר לעצמו את הצעד הראשון ואת הזריזות, אני יכול לזהות מתי הוא חוזר לעצמו".

הת'אנדר חזרו לנצח, גם מיאמי ניצחה, הפסד דרמטי לקליפרס בדנבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully