וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמאש פרישקין חתם במכבי חיפה: "המועדון הגדול בישראל"

4.2.2014 / 15:30

חלוץ אוסטריה וינה עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם עד סוף העונה: "רוצה לשמח את הקהל". גולסה יישאר ביציע עד תום השנה

one

החלוץ ההונגרי תמאש פרישקין חתם היום (שלישי) באופן רשמי במכבי חיפה עד לתום העונה. השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, סיכם אתמול את כל תנאיו במועדון, והחתימה התבצעה אחרי שהגיע השחרור הבינלאומי, אותו אלניה ולדיקווקז שלחה לאוסטריה וינה. לחיפה תהיה הזכות לרכוש את השחקן בתום העונה בתנאי שתחתים אותו על חוזה לשלוש שנים עם אופציות יציאה בתום כל עונה. השחקן ערך היום את הבדיקות הרפואיות, וחתם על המסמכים במשרדיו של הנשיא יעקב שחר.

העונה האיומה של יניב קטן: מה אמור לעשות יעקב שחר?

תומש פרישקין במרכז לרפואת ספורט 2.2.14 (צילום: ראובן כהן). מכבי חיפה
ברוך הבא. פרישקין/מכבי חיפה

"אני מאוד שמח להגיע למכבי חיפה, זה המועדון הגדול בישראל", אמר פרישקין לאתר הרשמי, "המטרה ברורה, להגיע לאירופה, ולי באופן אישי חשוב להצליח ולשמח את האוהדים".

הסיכום הסופי נוצר לאחר פגישה שנערכה אתמול בין השחקן ונציגיו לבין ראשי המועדון. בחיפה אישרו אתמול כי עסקת העברתו של החלוץ הקמרוני של קוטון ספורט, ז'ק המאן, התפוצצה. החלוץ התבקש לחזור היום למולדתו לאחר שכבר סיכם את כל תנאיו והיה אמור להיות מושאל לקבוצה אחרת עד תום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלעד גבאי, אייל גולסה שחקני מכבי חיפה ביציע. ברני ארדוב
יישאר בחיפה עד תום העונה ואז יעבור לקבוצה אחרת. אייל גולסה/ברני ארדוב

בחיפה מנסים לסגור את העברתו של הבלם איציק כהן לרמת השרון או לבני יהודה, שאתמול התעניינה בשרותיו. אייל גולסה יישאר בחיפה עד תום העונה ואז יעבור לקבוצה אחרת. ויאם עמאשה טרם מצא קבוצה חדשה, ובחיפה מעריכים שאם זה לא יקרה היום, הוא יישאר ביציע עד תום העונה. עמאשה מוכן לעבור להפועל תל אביב, אבל זאת עדיין לא הגישה הצעה רשמית עבורו. לאחר יומיים של מנוחה, הקבוצה תחזור היום להתאמן ותחל בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רעננה. טאלב טואטחה התאמן וצפוי להיות כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully