וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכום: דני פרדה עובר לבית"ר ירושלים

4.2.2014 / 15:30

אחרי שמכבי פתח תקוה דרשה לשנות את מתווה העסקה, סוכם שהקשר יעבור תמורת 550 אלף שקל וללא שחקנים נוספים. טביב: "רוצים סגל חזק". אבו סובחי לבית"ר: "אם עד היום בצהריים לא תוותרו על ההכנסות, המשחק יתקיים בלוד"

one

עכשיו זה סופי: דני פרדה עובר לבית"ר ירושלים. המועדונים סיכמו על דמי העברה בסך 550 אלף שקל, כאשר אף שחקן נוסף לא יהיה כלול בעסקה. המשמעות: עומר אצילי, ברק משה ובשלב זה גם סינטאיהו סלליך יישארו בסגל של רוני לוי. בעלי בית"ר אלי טביב מסר בהודעה רשמית מטעם המועדון: "העדפתי להוסיף עוד כסף עבור פרדה וששום שחקן לא יעבור. אנחנו רוצים סגל חזק ועמוק בכדי לעמוד במטרות שהצבנו עבור המועדון".

מדובר בפעם השלישית שמתווה העסקה שונה. בתחילה היה אמור סלליך להיות חלק מהטרייד, אך ההתאחדות לא אישרה את העברה בגלל סיבה תקנונית. לאחר מכן, סוכם שאצילי ומשה יעברו לפתח תקוה, אך במלאבס התמהמו. בבית"ר לא הבינו אתמול (שני) לאורך כל היום מדוע פתח תקוה לא פונה לשני הקשרים לחתום איתם על חוזים. בשעות הערב הגיעה פניית פרסה כאשר פתח תקוה ביקשה שדור מלול יהיה כלול בעסקה ולא ברק משה.

הסיכום הגיע לאחר יממה מתוחה בין שני המועדונים. בבית"ר ניסו אמש להשיג את פתח תקוה, וכאשר אלו לא ענו - הבינו כי אלו מושכים את הזמן: "היה ברור לנו שהם מחכים עד לאחרי המשחק, אבל לא היה ברור לנו למה. ההתנהלות שלהם בושה. הם סיננו אותנו כל היום", אמרו בבירה.

קשר בית"ר ירושלים דני פרדה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עכשיו זה באמת נגמר. פרדה במדי בית"ר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בבית"ר הוסיפו ואמרו: "רק כאשר הסתיים המשחק פתאום אפשר היה להבין מה הם רוצים. אבל לנו הם לא אמרו כלום, אנחנו שמענו על זה מהתקשורת. צריך לזכור שיש כאן גם שחקנים שמרגישים רע מכל הסיטואציה וההתנהלות הזאת פוגעת בהם. מה יהיה? איך אנחנו יכולים לדעת אם הם לא פנו אלינו ולא ביקשו לשנות את מתווה העסקה".

המתיחות הגיעה לסיומה עם ההודעה על הסיכום. פרדה, שנכח אמש במשחק של בית"ר מול עכו, כבר חתם בשבוע שעבר לארבע שנים וחצי והחל מהשבת הקרובה יוכל ליטול חלק במשחקי בית"ר. פתח תקוה קיבלה סכום כסף שאולי יאפשר לה להתחזק בעוד קשר זר, פרט לחלוץ המונטנגרי לוקה רוטקוביץ' שכבר חתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל. ברני ארדוב
סוף סוף, ניצחון. בית"ר/ברני ארדוב

והיה גם כדורגל

בבית"ר היו מרוצים מאוד אמש מהניצחון 0:1 על הפועל עכו בטדי. בבית"ר חזרו ואמרו כי התהליך שהקבוצה עשתה, עם צירופם של שישה שחקנים חדשים, ייקח עוד מספר שבועות, בעיקר בשל העובדה שחלקם הגיע לאחר תקופה ארוכה שלא שיחקו, והם נכנסים לכושר תוך כדי תנועה. בצוות המקצועי מאמינים שבעוד שבועיים-שלושה יראו שיפור משמעותי, אך כבר אתמול היו מרוצים ואמרו "השחקנים היו גברים ולא נתנו לעכו לפתח משחק. ממשחק למשחק נמשיך להתשפר, נגד עכו היה חשוב יותר מהכל להביא נקודות ולברוח קצת מהתחתית".

במחצית אמר רוני לוי לשחקנים: "עשיתם עבודה לא רעה אבל אתם צריכים להמשיך לשחק חזק ולא לתת להם לפתח משחק. תמשיכו לעשות לחץ ואל תתנו להם שטחים לפתח משחק". המאמן ועוזרו נשמעו לאורך המשחק גוערים במספר שחקנים, ביניהם אופיר קריאף ואיציק כהן, ואמרו על כך בסיום: "זה דברים של תוך כדי משחק, ממשיכים הלאה".

אופיר קריאף בית"ר ירושלים גיא דיין הפועל עכו. יוסי ציפקיס
שמע הערות מהצוות. קריאף/יוסי ציפקיס

ניסו קפילוטו אמר בסיום: "השתחרר הרבה אוויר. ידענו שצפוי משחק קשה אבל הכי חשוב זה הניצחון. המשחקים האלה מתישים ומוציאים הרבה אנרגיות עד שהניצחון מגיע. יש תקופות כאלה אבל אנחנו מרגישים שאנחנו מתחילים לצאת מזה. בני יהודה קבוצה מצוינת וצפוי לנו משחק קשה מאוד".

בשבוע הבא תתארח בית"ר אצל בני לוד במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. היכן יתקיים המשחק? עדיין לא ברור. הבעלים של בני לוד אבו סובחי ביקש כי בית"ר תוותר על חלקה בהכנסות, אחרת המשחק יתקיים בלוד. אבו סובחי אמר הבוקר: "אם בית"ר לא תוותר על חלקה בהכנסות עד היום בצהריים, המשחק יתקיים בלוד. אני לא אשלם את כל ההוצאות ובית"ר תתחלק איתי בהכנסות. אם הם לא יסכימו אני אמכור בלוד כרטיסים בחמישה שקלים ושייהנו מההכנסה". בבית"ר לא מתרגשים מדבריו של אבו סובחי, לא מוותרים על חלקם בהכנסות, ומשוכנעים כי המשחק יתקיים באיצטדיון גדול, ככל הנראה בבלומפילד.

חידוש מקצועי היה אמש כאשר במחצית המשחק הוצגו לבית"ר ע"י אנליסטים שעובדים עם הסקאוט צחי תייר והצוות המקצועי נתונים סטטיסטיים על אירועי המחצית הראשונה. השחקנים קיבלו ניתוח סטטיסטי ומקצועי של המחצית הראשונה ברמה הקבוצתית וברמה האישית.

רוני לוי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא רגוע. לוי./יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully