וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לבית"ר: רוצים את דור מלול

הלוזונים דרשו לשנות את עסקת פרדה וביקשו את מלול ואצילי, רוטקוביץ' ושריקי מועמדים. בית”ר: ”ההתנהלות שלהם בושה”

one

מכבי פתח תקוה כבר מצאה אתמול (ראשון) תחליף לסינטאיהו סלליך ואדריאן כריסטאה שעזבו את המועדון מספר ימים לאחר שחתמו על חוזה רשמי בקבוצה, אבל ייתכן מאוד שהעסקה הזאת לא תצא לפועל. כזכור, אתמול סיכמה פתח תקוה על צירופם של שני שחקני בית"ר ירושלים, ברק משה ועומר אצילי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. בפתח תקוה פנו היום לבית"ר ירושלים ודרשו לקבל את דור מלול במקום את משה, כך שהעסקה כולה תכלול את אצילי ומלול.

בבית"ר ידונו רק מחר בבקשה של פתח תקוה ויחליטו האם להיענות לה. בבית"ר הגיבו הערב ואמרו: "זו בושה ההתנהלות של פתח תקוה. אנחנו מסכמים על דבר אחד ואנחנו שומעים שהם רוצים לשנות את הסיכום דרך התקשורת".

אם בית"ר תסרב, פתח תקוה תצטרך להחליט האם לרדת מהעסקה או לקבל את התנאים המוקדמים שהציעה בית"ר. העסקה, כידוע, עדיין לא נחתמה סופית ולכן השניים עדיין לא נקראו להגיע לאימונים. אצילי שנרכש בקיץ מהפועל ראשון לציון נמצא אחרי הפציעה שעבר בבית"ר. משה עוזב לראשונה את קבוצת נעוריו.

דור מלול שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הבחירה של מכבי פתח תקוה. דור מלול/ברני ארדוב

בינתיים, ייטב לוזון וקובי רפואה לוחצים על החתמת חלוץ עד יום רביעי. מספר מועמדים עלו ונפלו ביממה האחרונה, כשהקבוצה גיששה גם אצל עידן שריקי, שחקנה של מכבי נתניה שכבר שיחק במכבי פתח תקוה וסייע ללוזונים לחזור לליגת העל בעונה שעברה. לא מן הנמנע כי אם נתניה תסכים לשחרר את שריקי, פתח תקוה תדרוש מבית"ר לבטל את העסקה ולהעביר לשם את פרדה, אם כי בפתח תקוה מעניקים בשלב זה עדיפות לעסקה עם הקבוצה מהבירה.

חלוץ נוסף שמועמד לקבוצה הוא לוקה רוטקוביץ', שנבחן לאחרונה בהפועל עכו. היום הוצע השחקן לאיציק לוזון, שהחליט להביאו מחר למבחנים. החלוץ המונטנגרי (25) שמשחק במורנאר מהליגה הראשונה במונטנגרו, הבקיע העונה שמונה שערים ב-13 הופעות.

כזכור, המטרה הראשונה של הצוות המקצועי הייתה להחתים בלם, אבל היכולת של ניצן דמארי לצדו של איבן הרצג הובילה להחלטה להחתים חלוץ. עסקת הטרייד עם בית"ר ירושלים שהייתה אמורה לכלול במקור את העברת סלליך דחתה מעט את החיפושים, וכעת שלושה ימים לפני תום מועד ההעברות הקבוצה עדיין לא חיזקה את החוד שלה. שחקני ההרכב הראשון זכו ליומיים חופש ויחזרו רק מחר לאימונים, אז יחלו ההכנות לקראת משחק החוץ מול אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully