וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת המאן פוצצה. פרישקין ייפגש עם מכבי חיפה

3.2.2014 / 13:03

החלוץ הקמרוני שכבר סיכם במועדון יחזור לארצו. החלוץ ההונגרי עבר בדיקות, לחץ להעברת איציק כהן לרמה"ש או לבני יהודה

one

נציגי הנהלת הקבוצה ונציגי החלוץ ההונגרי תמאש פרישקין ייפגשו היום (שני) במטרה לסגור את העברת השחקן למכבי חיפה. פרישקין עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, וכעת נותר לו לסכם את פרטי החוזה שלו מול המועדון. חיפה כבר סיכמה עם אוסטריה וינה את פרטי ההשאלה והשחרור הבינלאומי אמור להגיע מחר. נציגי השחקן סטפן שאלוי ושחר גרינברג יסגרו את הפרטים האחרונים מול פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ. שני הצדדים מעריכים שהעסקה תיסגר עד הערב. אריק בנאדו עקב אחר השחקן זמן רב ובחיפה היו לחוצים מאוד מהמידע שקיבלו ביום חמישי בערב, לפיו השחקן במשא מתן מתקדם עם אוסטריה וינה. "כולם ירוויחו מהעסקה. וינה לא מכרה את אחד משחקני המפתח שלה, וכך נוצר מצד בו היא חיפשה להשאיל את פרישקין. הוא שחקן טוב מאוד, בדיוק בתפקיד שאריק חיפש".

בנושא אחר: עסקת העברתו של החלוץ הקמרוני של קוטון ספורט, ז'ק המאן, התפוצצה הבוקר והחלוץ התבקש לחזור כבר מחר למולדתו. כזכור, השחקן כבר סיכם את תנאיו בחיפה שהייתה אמורה להשאיל אותו לקבוצה אחרת. תחילה הוא התאמן בהפועל עכו, אך מאוחר יותר חזר להתאמן עם הקבוצה. רגע לפני החתימה, סוכניו דיווחו לחיפה על פערים שנובעים מהסכומים אותם אמורים הירוקים להעביר לקבוצת האם שלו. "המאן לא יהיה חלק ממכבי חיפה", אישרו היום במועדון.

הזר החדש של מכבי חיפה תמאש פרישקין. מגד גוזני
נותר רק לסכם. פרישקין/מגד גוזני

בחיפה אישרו כי בדקו את אופציית חזרה סינטאיהו סלליך למועדון. המאמן אריק בנאדו החליט לוותר, ובמועדון ישרו קו עם ההחלטה שלו. החתמת פרישקין תוביל גם ליישור קו בנוגע להחלטה של המאמן שלא להחזיר את ויאם עמאשה לקבוצה. במקרה כזה, ייעשה ניסיון של הרגע האחרון להעבירו להפועל תל אביב או לקבוצה אחרת בליגת העל. עסקת העברת איציק כהן לרמת השרון עשויה להתממש אם זאת לא תצרף את יורחן קולין מהפועל תל אביב, משום שהיא מעוניינת בשני בלמים. גם בני יהודה גיששה בימים האחרונים. נראה שחיפה תצטרך לשאת בחלק מהעלויות כדי לקדם את העסקה. הקשר איסמעיל ריאן הושאל עד תום העונה להפועל עכו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזה משודרג בקרוב. תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

בחיפה מרוצים מאוד מההתקדמות של החלוץ אלון תורג'מן, שיחתום בקרוב על החוזה החדש לשלוש שנים. לאחרונה חודש המשא ומתן עם סוכנו גלעד קצב והמטרה היא לחתום במהלך החודש על החוזה החדש. תורג'מן יוזמן לפגישה בקרוב, בה יקבל הצעה חדשה לחוזה משודרג. חיפה מתכוונת להאריך גם את ההסכם של אייל משומר, שמסתיים בקיץ 2015. החתמת עודד אלקיים, אוראל דגני ואלעד גבאי בשנתיים האחרונות הוכיחו כי המועדון עדיין לא מוכן לוותר בקלות על המגן שבפתיחת העונה הבאה יהיה בן 31.

במועדון כועסים מאוד על מאמן הפועל חיפה שלומי דורה, לאחר שאוהדי הקבוצה העידו כי זרק עליהם בקבוק, מה שזכה להכחשה מצד האדומים. "שלומי איבד את הראש בסוף המשחק. אוהדים סיפרו לנו שהוא זרק בקבוק מים ופגע באחד מהם. שיעשה בדק בית עם עצמו לפני שהוא עובר למתקפה".

הקבוצה לא התאמנה אתמול וגם היום יזכו השחקנים ליום מנוחה. רובן ראיוס ניצל זאת והמריא אתמול ליוון, שם התארח במשחק קבוצתו הקודמת אסטרס טריפוליס, שניצחה 2:0 את קלוני. ראיוס, מתברר, הגיע למשחק להשתתף בטקס השחקן הזר הטוב ביותר בליגה היוונית בעונה החולפת (2012/13) וגם זכה בתואר. הטקס נערך על ידי ארגון השחקנים היוונים. "אני שמח וגאה על הזכייה. מקווה לשחזר זאת גם במדי מכבי חיפה", אמר ראיוס לאתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully