וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "במחזור הקודם קלעתי 1 מ-9 לשלוש"

2.2.2014 / 22:02

הגארד של ירושלים התייחס בחיוך ל- 29 הנקודות ב-7 מ-8 לשלוש שהפגיז מול נס ציונה. גרינברג החמיא: "יותם היה ממש יוצא דופן"

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
ישמרו על הכושר הנוכחי עד לשלבים המכריעים של העונה? הלפרין/ברני ארדוב

איזה משחק משוגע נתנה הערב (ראשון) הפועל ירושלים. הקבוצה של בראד גרינברג מחצה את עירוני נס ציונה 91:106 עם מטווח שלשות נדיר של 16 מ-22, כשאת ההפצצה מוביל יותם הלפרין. הגארד של מוליכת הטבלה השווה את שיא הקריירה שלו בליגת העל עם 29 נקודות ב-7 מ-8 לשלוש, וירושלים רשמה ניצחון 11 ברציפות בליגת העל. מדהים.

"במחזור הקודם קלעתי רק 1 מ-9 לשלוש, אבל זה טיבו של הכדורסל ואני שמח שהיום זה נכנס", אמר בסיום יותם הלפרין. על המטרות של הקבוצה העונה והאפשרות שהיא תתמודד על האליפות אמר הגארד: "זה ניצחון סופר חשוב, אבל העונה עוד ארוכה, אנחנו באמצע הדרך ויש עוד הרבה דברים שיש לעשות. לצערי אנחנו לא בחצי גמר הגביע, אבל אני מקווה שנגיע לחודש מאי בכושר הזה ואז נדבר".

מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג אמר בסיום: "לא שיחקנו טוב ברבע הראשון. כשאתה לא שומר על נס ציונה באגרסיביות היא מענישה אותך כי היא קבוצה התקפית. עשינו התאמות גדולות בחצי השני, לחצנו על הכדור וקלענו באחוזים מדהימים". על ההצגה של הלפרין אמר המאמן: "יותם היה ממש יוצא דופן, קלע זריקות, הכניס אנשים למשחק".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
ערב שייזכר הרבה זמן. גרינברג/יוסי ציפקיס

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין אמר בסיום: "שמרנו רע מאוד. ירושלים קבוצה מאוד מוכשרת, עם המון כלים התקפיים, ולא היינו אגרסיבים. נגד קבוצה כזאת אתה חייב להחליט על מה אתה מהמר ועל מה לא, הם פגעו באחוזים מהשלוש לא נורמליים". על טיילר האניקט שחזר הערב מפציעה אמר המאמן: "האניקט מאוד רצה, אבל הוא לא בזרימה עם מה שעשינו בהתקפה. הוא עוד שחקן צעיר ויש איתו הרבה שיחות. הוא ניסה לעשות דברים וברור לי שזה מכוונה טובה, הוא צריך לתת למשחק לבוא אליו".

גיל אמיתי, שרשם הערב את שיא הקריירה שלו בליגת העל עם 16 נקודות ב-4 מ-6 לשלוש אמר: "אני שמח על הקרדיט שנדב נתן לי, אבל אנחנו צריכים לנצח. ברבע השלישי זה היה נראה כאילו אנחנו רודפים אחריהם. אנחנו צריכים להחזיר את האגרסיביות, ברגע שאנחנו שומרים אנחנו רצים ושם זה נמדד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
לא הימרו על הדבר הנכון. זילברשטיין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully