וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס

אוקסלייד צ'מברליין כבש צמד (שעריו הראשונים מאז דצמבר 2012) והחזיר את התותחנים לפסגה. לפני כן: קולו טורה שגה, רק 1:1 לליברפול מול ווסט ברומיץ'

אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
היום שלו. אלכס אוקסלייד צ'מברליין/רויטרס

ארסנל שבה הערב (ראשון) לפסגת הפרמיירליג, לפחות באופן זמני, לאחר שניצחה בביתה 0:2 את קריסטל פאלאס מצמד של אלכס אוקסלייד צ'מברליין. ליברפול פספסה הזדמנות להגביר את הלחץ על קבוצות הצמרת באנגליה, אחרי שנפרדה בתיקו 1:1 מאכזב מול ווסט ברומיץ'.

בקארי סאניה שחקן ארסנל (על הדשא, משמאל) נפצע בהיתקלות עם חוליאן ספרוני שוער קריסטל פאלאס. GettyImages
נפצע והתאושש. בקארי סאניה/GettyImages

ארסנל - קריסטל פאלאס 0:2

ארון ראמזי, ג'ק ווילשר, תיאו וולקוט ומתיו פלאמיני חסרים? גם הרכש קים קלסטרום הגיע פצוע? לא נורא, יש את אלכס אוקסלייד צ'מברליין. הקשר האנגלי בן ה-20 פתח במשחק ליגה ראשון מאז אוגוסט, והראה שהפציעה הקשה מאחוריו עם צמד נפלא שהיווה עבורו שערים ראשונים מאז דצמבר 2012. ארסנל שוב לא הצליחה להבקיע במחצית הראשונה (משחק ביתי חמישי רצוף שזה קורה לה) אך מסירה מבריקה של סנטי קאסורלה לאוקסלייד צ'מברליין הרגיעה את האוהדים המקומיים בדקה ה-47. אוקסלייד צ'מברליין חתם את התוצאה במבצע אישי והחזיר את ארסנל לפסגה, לפחות עד קרב הצמרת מחר בין מנצ'סטר סיטי לצ'לסי. קריסטל פאלאס נותרה נקודה מעל הקו האדום.

הלחץ של ארסנל לא הניב תוצאות בחצי השעה הראשונה, כשהכי קרוב היה נאצ'ו מונריאל שכשל בהקפצה מעל השוער חוליאן ספרוני. הארגנטינאי גם היה במקום כדי לרשום הדיפה מצוינת בדקה ה-34, כשכדור חופשי של אוזיל ליטף את ראשו של לורן קוסיילני וכמעט נכנס. ארסנל סגרה משחק ביתי חמישי ברציפות בליגה בו לא כבשה במחצית הראשונה.

אז אולי במחציות הראשונות לא הולך לה, אבל ארסנל יודעת העונה להשיג את מבוקשה. בדקה ה-47 היה זה קאסורלה שהקפיץ כדור עומק אומנותי מעבר לכל הגנת פאלאס, ואוקסלייד צ'מברליין הצעיר סיים נהדר עם הקפצה מעל ספרוני וחגג את חזרתו להרכב עם שער ראשון מאז דצמבר 2012. קריסטל פאלאס הייתה חייבת להשוות בחלוף שלוש דקות, אך קמרון ג'רום החופשי נגח מארבעה מטרים וסחט הצלה נהדרת מוויצ'ך שצ'סני. בדקה ה-73 התברר שזה היום של אוקסלייד צ'מברליין. הכישרון האנגלי מסר בעקב לז'ירו, קיבל בחזרה ודהר באין מפריע עד ששחרר בעיטה לרשת של ספרוני. צמד שני לאוקס (הקודם בפברואר 2012 לרשת בלקבורן), 0:2 לארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ארסנל כובש מול קריסטל פאלאס. GettyImages
ביצוע מלוטש. אלכס אוקסלייד צ'מברליין עם הראשון/GettyImages

ווסט ברומיץ' - ליברפול 1:1

אחרי ה-0:4 הגדול בדרבי, ליברפול הרגישה שהיא שוב על הגל, אבל ברנדן רוג'רס ושחקניו לא הצליחו לנצח את הקבוצה מהתחתית, שרשמה ניצחון אחד בלבד ב-13 המשחקים האחרונים. המחצית הראשונה הייתה בשליטת ליברפול, שהציגה משחק שוטף והגיעה למספר הזדמנויות, ומי שכבש לזכותה היה דניאל סטארידג', שבדקה ה-24 דחק מקרוב מסירה של לואיס סוארס, אחרי צירוף יפה עם סטרלינג. ליברפול ירדה להפסקה עם ביטחון גדול, אבל במחצית השנייה המארחת התעוררה. מיניולה עוד סיפק כמה הצלות, כולל אחת מרשימה מראשו של גארת' מקאולי, אבל בדקה ה-67 הגיע השוויון של ווסט ברום, אחרי טעות איומה של קולו טורה. בלם ליברפול פשוט מסר כדור רוחב חסר אחריות שהגיע לויקטור אניצ'בה, והחלוץ שלח כדור חד לפינה והשווה ל-1:1. עד לסיום ליברפול ניסתה לכבוש את שער הניצחון, אבל כבר התקשתה להגיע למצבים מול המארחת הנחושה, שהשיגה נקודה יקרה.

דניאל סטארידג' חוגג עם ג'ורדן הנדרסון, לואיס סוארס, שחקני ליברפול. GettyImages
התחיל טוב, נגמר בעצבים. ליברפול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully